اخبار

ساخت انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ تایید و تاریخ اکران آن اعلام شد

4.82Kviews
۴٫۱
(۱۹)

کمپانی سونی پیکچرز ساخت انیمیشن Hotel Transylvania 4 را رسما تایید و تاریخ اکران این انیمیشن را اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت انیمیشن Hotel Transylvania 4 (هتل ترانسیلوانیا ۴) تایید و اعلام شده است. کمپانی سونی پیکچرز ضمن تایید این خبر اعلام کرد که قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania (هتل ترانسیلوانیا) در کریسمس سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. طبق گفته این کمپانی، اینانیمیشن سینمایی قرار است در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱ (۱ دی ۱۴۰۰) اکران شود که در این تاریخ فیلم Wicked (شرور) از کمپانی یونیورسال پیکچرز نیز به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. همچنین یک هفته پیش از اکران انیمیشن Hotel Transylvania 4، شاهد اکران فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ۱۴۰۰) خواهیم بود و در حال حاضر این دو رقیبان اصلی قسمت چهارم انیمیشن هتل ترانسیلوانیا در کریسمس سال ۲۰۲۱ هستند.

اطلاعاتی از داستان و اتفاقات انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۴ منتشر نشده است، اما بسیاری اعتقاد دارند که با توجه به زمان اکران این انیمیشن، احتمالا اتفاقات این قسمت در ایام کریسمس جریان خواهند داشت. پیش از این انیمیشن Hotel Transylvania و انیمیشن Hotel Transylvania 2 (هتل ترانسیلوانیا ۲) در ماه سپتامبر اکران شده بودند و در ادامه انیمیشن Hotel Transylvania 3: Summer Vacation (هتل ترانسیلوانیا ۳: تعطیلات تابستانی) در تابستان و ماه جولای (تیر) به روی پرده‌های سینما رفت که اتفاقات آن نیز در فصل تابستان جریان داشت. سه قسمت اول انیمیشن Hotel Transylvania تا به امروز بیش از ۱.۳۶۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های انیمیشنی چند سال اخیر بوده‌اند.

اطلاعات بیشتری از انیمیشن Hotel Transylvania 4 در دسترس نیست، اما قابل انتظار است که در قسمت چهارم انیمیشن Hotel Transylvania شاهد بازگشت آدام سندلر، اندی سمبرگ، سلنا گومز، کوین جیمز، دیوید اسپید، استیو بوشمی، کیگان-مایکل کی، مالی شنون، فرن درشر، کاترین هان، مل بروکس و جیم گافیگان، برای صداپیشگی و گندی تارتاکوفسکی برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه آن باشیم.

مطالعه کنید:  صحنه های حذف شده انیمیشن کرودز

منبع: زومجی

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۱ / ۵٫ ۱۹

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

41 + = 50

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.