اخبار

ساخت دنباله فیلم لگو

3.68Kviews
۲
(۱)

استدیو «برادران وارنر» دنباله فیلم لگو را برای سال ۲۰۱۷ آماده می‌کند.logo

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، استدیو «برادران وارنر» دنباله فیلم لگو را برای سال ۲۰۱۷ آماده می‌کند. این انیمیشن قرار است در روز ۲۶ می‌2017 اکران شود.

این انیمیشن که با همکاری کمپانی «لگو»، «برادران وارنر» و «ویلج رودشو» ساخته شده تا کنون ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه فروش داشته و تا به اینجا پر فروش‌ترین فیلم کمپانی «ویلج رودشو» در سال ۲۰۱۴ بوده است.

فیل لرد و کریستوفر می‌لر که فیلمنامه قسمت نخست را نوشته‌اند و آن را کارگردانی کرده‌اند وظیفه تهیه کنندگی قسمت جدید را بر عهده دارند و قرار است تا یارد استرن و می‌شله مورگان فیلمنامه قسمت جدید را بنویسند. فعلا معلوم نیست که چه فیلم‌هایی قرار است در تابستان سال ۲۰۱۷ با این انیمیشن رقابت کنند اما ظاهرا حضور فیلمی از کمپانی مارول در آن زمان که به طور قطع یک اثر ابر قهرمانی می‌باشد قطعی شده است. در میان انیمیشن‌ها هم «من نفرت انگیز ۳» و پروژه‌ای از کمپانی پیکسار ماه بعدش در ژوئن اکران می‌شود.

فیلم لگو انیمیشنی است که در دنیای عروسک‌های لگو رخ می‌دهد و چهره‌های سر‌شناسی چون مورگان فریمن، ویل فارل، لیام نیسن، چانینگ تاتوم، جونا هیل و کریس پرات و… صداگذاری آن را بر عهده دارند، از ابتدای این ماه میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی رفته‌اند.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  «دایناسور خوب» بدون کارگردان شد

متوسط آرا ۲ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

9 + = 14

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.