اخبار

ساخت قسمت دوم «شگفت‌انگیزها» به کارگردانی «برد برد»

2.39Kviews
۰
(۰)

«برد برد»، فیلمساز آمریکایی از ساخت قسمت دوم انیمیشن «شگفت‌انگیزها» خبر داد. 

به گزارش فارس، «برد برد»، سازنده قسمت اول از انیمیشن «شگفت‌انگیز‌ها» در مصاحبه اخیر خود گفت: قسمت دوم انیمیشن «شگفت‌انگیزها»، پروژه بعدی‌ام خواهد بود.

او که سال ۲۰۰۴ قسمت اول این انیمیشن را کارگردانی کرد عنوان کرد که اکنون تنها چند صفحه‌ای از فیلمنامه این انیمیشن نوشته شده است ولی به طور جدی این پروژه را دنبال خواهد کرد.

وی متذکر شد: زمانی‌که داشتیم «شگفت‌انگیزها»ی اصلی را می‌ساختیم، من ایده‌های فراوانی داشتم که فرصت استفاده از آنها را پیدا نکردم به همین خاطر می‌خواهم که در ساخت قسمت جدید تعدادی از این ایده‌ها را جای دهم. آنموقع برای اینکار زمان کافی نداشتیم.اکنون نیز ایده‌های جدیدی دارم که به نظرم برای ساخت یک فیلم جذاب کافی باشد.

«برد» در ادامه درباره اینکه آیا در فکر خلق یک سه گانه جدید در هالیوود است،گفت: نه، تنها به ساخت قسمت جدید فکر می‌کنم و تمام فکرم بروی این پروژه متمرکز است و فراتر از آن را نمی‌بینم.

«برد برد»، فیلمساز 58 ساله سینمای آمریکا، فیلم‌هایی چون  راتاتویی، مأموریت غیرممکن: پروتکل شبح، سگ خانواده و سیمپسون‌ها را در کارنامه کاری خود دارد.

بنا بر این گزارش، انیمیشن «شگفت‌انگیزها» با صداپیشگی «کریگ تی.نلسون»، «هولی هانتر»، «جیسون لی» و «ساموئل ال.جکسو»، توانست در سینماهای جهان ۶۳۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کند و دو جایزه اسکار از جمله اسکار بهترین انیمیشن بلند سینمایی را از آن خود کند.

مطالعه کنید:  تماشا کنید: تریلر جدید انیمیشن زندگی مخفیانه حیوانات خانگی

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.