اخبارانیمیشن ایران

شب متفاوت جشنواره رقم خورد / رضایت بالای تماشاگران از انیمیشن «فهرست مقدس»

2.32Kviews
۱
(۱)

در سومین روز از اکران ۸ انیمیشن راه یافته به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، امروز پردیس سینمایی ملت روزی متفاوت را تجربه کرد.



 به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن، در سومین روز از اکران ۸ انیمیشن راه یافته به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، امروز انیمیشن سینمایی فهرست مقدس به کارگردانی محمدامین همدانی، با حضور عوامل فیلم اکران شد.

استقبال مردم از این انیمیشن در پردیس سینمایی ملت، موسوم به کاخ مردمی جشنواره روزی متفاوت آفرید، و استقبال و ازدحام جمعیت در جلوی درب سینما نشان از کیفیت این اثر هنری و علاقه مندی ایشان به انیمیشن دارد. به دلیل استقبال غیر قابل انتظار و پیش بینی مخاطبین از انیمیشن «فهرست مقدس»، این فیلم در دو سالن ۳ و ۴ پردیس سینمایی ملت به صورت همزمان به نمایش درآمد.

«فهرست مقدس» راس ساعت مقرر ۱۵ در حالی که هر دو سالن پرشده از تماشاگران بود، به اکران در آمد، و این موضوع برای مخاطبینی که معمولا با به نظمی هایی از نوع جشنواره ای روبرو هستند بسیار رضایت بخش بود.

مضمون خوب و شخصیت پردازی و چهره پردازی جالب این انیمیشن و همچنین صدا گذاری باعث شد تا اغلب مخاطبان حتی بعد از اتمام تیتراژ بر روی صندلی های خود نشسته و دقایقی را به مباحثه و مناظره بپردازند. و همچنین با مشاهده آرایی که در صندوق «انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران » میتوان دریافت که میزان رضایت تماشاگران از انیمیشن «فهرست مقدس» بسیار بالا بوده است.

مطالعه کنید:  نخستین تریلر انیمیشن «پا کوچک» محصول وارنر انیمیشن منتشر شد

گفتنی است «فهرست مقدس» روایت گر یک داستان تاریخی است که ماجرای آن در شهر «نجران» کشور «یمن» میگذرد و زمان آن به صد سال قبل از ظهور دین اسلام باز می‌گردد. این انیمیشن سینمایی روایتی دراماتیک، رمانتیک و تراژیک دارد و داستان آن براساس سفر قهرمان فیلم با نام «هاران» شکل گرفته است.

روند رو به رشد ساخت انیمیشن های ایرانی در جشنواره فیلم فجر امسال به اوج خود رسیده است  و با توجه به حضور گستره مردم و صف های طولانی مخاطبان پیش بینی میشود در سالهای آینده، بهای بیشتری به کارگردانان  انیمیشن در جشنواره داده شود.

عوامل این انیمیشن سینمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: محمدامین همدانی، نویسنده: هومان فاضل، مدیر تولید: مصطفی شاهمردانی، دستیاران تولید: وحید چالاک و حسین صفارزادگان، مدیر دوبلاژ: مریم شیرزاد، موسیقی: بهزاد عبدی، تدوین: محمدامین همدانی، محصول سازمان هنری رسانه ای اوج.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

85 + = 89

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.