اخبار

شروع ثبت نام برای مسابقه طراحی کاراکتر در سیگراف ۲۰۱۶

2.08Kviews
۵
(۱)


سیگراف ۲۰۱۶ چهل و سومین رویداد از این نمایشگاه گرافیکی و کامپیوتری خواهد بود که در بین روزهای ۲۴ تا ۲۸ جولای (۳ الی ۷ مرداد) در کالیفرنیا آمریکا برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه سیگراف امسال بیش از ۱۵٫۰۰۰ هزار شرکت کننده از ۷۱ کشور مختلف از جمله آمریکا، چین، ژاپن، انگلستان شرکت دارند و بیش از ۱٫۵۰۰ سخنران، غرفه دار و کمپانی در این رویداد گرافیکی و کامپیوتری حضور خواهند داشت.

امسال برگزار کنندگان این نمایشگاه بخشی را با عنوان «اسپریت سیگراف» در نظر گرفته اند که در آن از طراحان کاراکتر دعوت کرده اند تا کارهای خود را به رقابت بگذارند. جایزه برنده این رقابت لوح افتخار، ثبت نام کامل برای کنفرانس SIGGRAPH 2016 و معرفی آن ها در رسانه های اجتماعی خواهد بود. برای ثبت نام تا ۱۵ آوریل (جمعه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۵) فرصت دارید و برای این کار بایستی از طریق لینک زیر اقدام کنید.

SPIRIT OF SIGGRAPH CONTEST

SIGGRAPH یکی از سازمان های معتبر علمی تحت نظر ACM است که با محوریت گرافیک کامپیوتری و هنرهای دیجیتال (هم در بخش فنی و هم هنری) از سال  1969 فعالیتش را آغاز کرده و در قالب کنفرانس های علمی و نمایشگاه های تخصصی گرافیک کامپیوتری سالانه در آمریکا، کانادا و آسیا در حال فعالیت است.


 

منبع: SIGGRAPH 2016

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

مطالعه کنید:  درس هایی از زوتوپیای دیزنی

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.