اخبارانیمیشن ایران

شرکت های گمنام انیمیشن به دنبال اسپانسر هستند

2.57Kviews
۰
(۰)

با توجه به اینکه ساخت انیمیشن نیازمند هزینه ی زیادی است بدیهی است که شرکت های گمنام به دنبال معرفی بیشتر خود و البته اسپانسر و تهیه کننده باشند که اینگونه نمایشگاه ها میتواند بستر مناسبی را برای شرکت ها فراهم کند.


به گزارش خبرنگار خانه انیمیشن، آخرین روز از سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در بوستان گفت و گو با حضور تنها ۶ غرفه ی انیمیشن به کار خود پایان داد.

بیشتر این شرکت ها برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کردند و عامل کم بودن تعداد غرفه انیمیشن را اطلاع رسانی ضعیف به شرکت ها و سازمانها دانستند.

یکی از موسسه های شرکت کننده معتقد بود با توجه به زمان و مکان انتخاب شده، نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو شده اما موسسه ی دیگری از تداخل زمان نمایشگاه با ۲۲ بهمن و اطلاع رسانی و تبلیغات پایین برای مردم گله داشت.

با توجه به این تداخل زمانی، نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، امسال نتوانسته بود مانند سالهای گذشته تبلیغات گسترده ای را در سطح شهر داشته باشد و همین عامل سبب شد تا نسبت به سال گذشته با استقبال کمتری روبرو شود.

ساخت انیمیشن نیازمند هزینه ی زیادی است و همین امر باعث می شود که شرکت های گمنام به دنبال معرفی بیشتر خود و البته اسپانسر و تهیه کننده باشند که برگزاری نمایشگاه هایی از این دست میتواند مسیری را برای ایجاد فرصت در اختیار موسسه ها، شرکت ها و مراکز تولید انیمیشن قرار دهد.

مطالعه کنید:  هنرمند ایرانی برنده جایزه مووی فست شد

گفتنی است در روزهای گذشته انیمیشن های فهرست مقدس(برنده سیمرغ جشنواره فجر) و انیمیشن پادشاه آب در همین نمایشگاه اکران شد و با استقبال بسیار خوبی از مردم روبرو بود. 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 12 = 18

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.