اخبار

«شگفت انگیزان ۲» وارد پروسه تولید شد

3.52Kviews
۱٫۵
(۲)

بیش از ۱۰ سال از اکران انیمیشن برنده اسکار «شگفت انگیزان» گذشته و در حالی که در تمام این سال ها همه منتظر ساخت قسمت دومش بودند این اتفاق نیفتاد.

به گزارش  تسنیم، برد برد کارگردان سرشناس فیلم «ماموریت غیر ممکن: پروتکل روح» تا پیش از حضور در عالم سینما با دو انیمیشن برنده اسکارش شناخته می شد: «شگفت انگیزان» و «رتاتویی». انیمیشن هایی که ساخته مشترک کمپانی های دیزنی و پیکسار هستند و در زمان خودشان بسیار هم مورد تقدیر و تحسین قرار گرفتند. سال ۲۰۰۴ وقتی «شگفت انگیزان» اکران شد خیلی ها از انقلاب در صنعت انیمیشن سازی گفتند. تحسین منتقدان، فروش خوب و البته پایان بندی این انیمیشن همه حکایت از ساخته شدن قسمت دومش داشت اما ۱۰ سال خبری از آن نبود تا این که بالاخره سال گذشته دیزنی رسما اعلام کرد که قصد ساختن آن را دارد.

اخیرا برد برد در مصاحبه ای اعلام کرده که در حال نوشتن «شگفت انگیزان ۲» است. چیزی که باعث شده طرفداران قسمت اول حسابی خوشحال شوند. هنوز مشخص نیست که داستان قسمت دوم بلافاصله پس از داستان انیمیشن نخست روی خواهد داد یا این که در دنیای انیمیشن هم چند سالی سپری خواهد شد. همین طور تاریخ اکران این فیلم هم هنوز معلوم نیست اما از آنجایی که با یک انیمیشن پیکساری طرف هستیم، احتمالا دو سال فقط کار روی فیلم طول بکشد.

گفتنی است کمپانی پیکسار امسال با اکران دو انیمیشن «Inside Out» و «دایناسور خوب» سال پرکاری را سپری خواهد کرد.

مطالعه کنید:  استقبال گرم تماشاگران «ناسور» در زمستانی سرد

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱٫۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

14 + = 18

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.