اخبار

طرفداران “مینیون”ها باید تا تابستان ۲۰۱۵ صبر کنند

4.69Kviews
۰
(۰)

آخرین خبرها حاکی از آن است که طرفداران مینیون‌ها برای دیدن دوباره آنها روی پرده نقره‌ای باید تا تابستان ۲۰۱۵ صبر کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سینما بلِند، قرار بود يک فیلم انیمیشن با بازی شخصیت‌های محبوب و معروف “مینیون” در دسامبر سال ۲۰۱۴ اکران شود اما شرکت یونیورسال پیکچرز، تهیه‌کننده این انیمیشن اعلام کرد برنامه اکران آن به جولای سال ۲۰۱۵ موکول شده است.

مینیون‌ها همان موجودات کوچک زرد رنگ محبوب هستند که در مجموعه انیمیشن‌های “من نفرت‌انگیز” حضور داشتند.

انتقامجوها: عصر اولترون، جنگ ستارگان: قسمت هفتم، بتمن و سوپرمن، جهان ژوراسیک فیلم‌های اکشنی است که مقرر شده در سال ۲۰۱۵ اکران شوند، اما انیمیشن‌هایی هم قرار است در همین سال اکران شوند. باب اسفنجی ۲، پنگوئن های ماداگاسکار، هتل ترانسیلوانیا ۲، پاندای کونگ فو کار ۳ و دایناسور خوب (که جایگزین “در جستجوی دوری” شد) همگی قرار است در سال ۲۰۱۵ به سینماها بیایند.

داستان فیلم جدید مینیون ها به دهه ۱۹۶۰ باز می گردد. سال ها پیش از آنکه آنها با “گرو” آشنا شوند. داستان درباره سه مینیون است که به دنبال ارباب جدیدی می گردند و با یک زوج تبهکار به نام‌های اسکارلت اوورکیل (با صداپیشگی ساندرا بولاک) و هرب اوورکیل آشنا می شوند.

کارگردانی این انیمیشن بر عهده کیل بالدا و پیر کافین است و فیلمنامه آن را برایان لینچ می نویسد. در این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است، مینیون‌ها نقش آفرینی می کنند.

مطالعه کنید:  کاپیتان زیر شلواری و تحولی در ساخت انیمیشن های ارزان

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

46 + = 56

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.