اخبارانیمیشن ایران

علی معلم «ماجراهای ملانصرالدین» را به سینما می‌آورد

4.33Kviews
۰
(۰)

ماجراهای ملانصرالدین

«علی معلم» تهیه‌کننده و مجری طرح درباره روند تولید فیلم انیمیشن گفت: «ملانصرالدین» شخصیت بذله‌گوی داستان‌های عامیانه فارسی است که  برای نخستین بار در قالب انیمیشن آماده می‌شود .

وی در ادامه توضیح داد: فیلم سینمایی ماجراهای ملانصرالدین به شکل اپیزودیک داستان‌های مشهور این کاراکتر جذاب را به تصویر می‌کشد در این فیلم  حدود ۲۱ ماجرا از داستان‌های ملانصرالدین را حکایت می‌کند که  با همکاری یک گروه انیماتور جوان مراحل تولید را پشت سر گذاشته است و  در قالب یک فیلم سینمایی  85 تا ۹۰ دقیقه‌ای آماده می شود.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ازدواج به سبک ایرانی» در ادامه درباره اپیزودهای فیلم توضیح داد: فیلم به صورت اپیزودیک روایت می‌شود هر اپیزود بین ۴ تا ۷ دقیقه آماده می‌شود که با انجام تدوین فیلم به صورت سینمایی آماده خواهد شد.

وی درباره موسیقی و صداپیشگی اثر نیز گفت: موسیقی و صداپیشگی در کارهای انیمیشن در ارتباط با مخاطب بسیار موثر است به همین دلیل صحبت‌هایی برای مدیریت دوبلاژ با آقای محمدرضا علیمردانی صحبت کردیم تا مسئولیت مدیریت دوبلاژ اثر را برعهده بگیرند.

معلم درباره استفاده از بازیگران مطرح سینما به عنوان صداپیشه توضیح داد: استفاده از بازیگران مطرح بستگی به نظر مدیر دوبلاژ خواهد داشت. فیلم کاراکترهای زیادی ندارد و قصه از زبان خر ملا روایت می‌شود.

وی درباره چگونگی ساخت فیلم گفت: این فیلم  از سال گذشته در سکوت خبری آغاز شده و به انتهای خود نزدیک شده است و سازندگان امیدوارند نخستین نمایش این فیلم در جشنواره‌ فیلم کودکان و نوجوانان در مهرماه امسال باشد.

مطالعه کنید:  «قصه‌های شیفولی و نی‌‌نی» با شعرهایی موزیکال برای خردسالان

بنابراین گزارش، نویسنده و کارگردان این فیلم سینمایی انیمیشن جمال رحمتی از کاریکاتوریست‌های مطرح کشور است که بیش از این چند فیلم کوتاه داستانی ساخته است.نخستین فیلم کوتاه انیمیشن در ایران  به نام «ملانصرالدین» ثبت شده است.

فارس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

32 + = 35

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.