اخبار

غول‌های جعبه‌ای را نکشید

2.45Kviews
۰
(۰)

«غول‌های جعبه‌ای» انیمیشنی است که برای ساخت آن از تکنیک استاپ موشن سه بعدی استفاده شده است. این انیمیشن كه از نامزدهای نهایی اسکار ۲۰۱۵ بود، هر چند این رقابت را به «چگونه اژدهای خود را ترتیب كنیم ۲» واگذار كرد، اما از فیلم‌های محبوب منتقدان بود و خیلی ها آن را از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۴ خواندند.

گِراهام آنابِل و آنتونی اِستاچی دو كارگردان این فیلم، با سابقه ای غنی در زمینه ساخت انیمیشن شناخته می شوند و آنابِل در پروژه های «کورالاین» و «پارانورمن» کار کرده است و اِستاچی در «مورچه‌ای به نام زی» و «جیمز و هلوی غول پیکر» شرکت داشت.

«غول‌های جعبه‌ای» از شخصیت‌های عجیبی به عنوان قهرمان هایش استفاده کرده است: باکس ترولزها پوستی سبز تیره دارند، موجوداتی که زشت و زیبا به نطر می‌رسند و حرف‌های نامفهومی می‌زنند.

داستان این انیمیشن که در بریتانیا می‌گذرد، در محله چیزبریج اتفاق می‌افتد؛ محله‌ای كه حکومت آن با رییسی چاق و چله است. این انیمیشن از اقلیتی به شدت تحت ستم می‌گوید که زیرزمین زندگی می‌کنند، در میان جعبه‌های مقوایی و فقط شب‌ها بیرون می‌آیند. آنها ترسو، بسیار شیرین و کمی نفرت‌انگیز هستند. آنها چیزهایی را می‌خورند که ممکن است زیر جعبه‌های مرطوب مقوایی‌ای پیدا شود که چند هفته است بیرون فراموش شده‌اند: کرم‌ها و حشرات.

«باکس ترولز» با اقتباس از کتاب کودکان «هیولاها اینجا هستند!» نوشته آلن اسنو ساخته شده است. این انیمیشن ۹۷ دقیقه‌ای بر مبنای فیلمنامه‌ای از ایرنا بریگنال و آدام پاوا ساخته شده و محصولی از کمپانی لایکا ست که «کرولاین» و «پارانورمن» را نیز تولید کرده بود.

مطالعه کنید:  نزدیک شدن مرز واقعیت و خیال در بازی ها

منبع: مهر

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

3 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.