اخبار

فروش هابیت از مرز ۸۰۰ میلیون دلار گذشت

4.57Kviews
۱
(۱)

هابیت

هفته گذشته هیچ انیمیشنی در میان ده فیلم پرفروش آمریکا نبود اما هنوز هم تعدادی از انیمیشنهای سال ۲۰۱۲ در داخل و خارج خوب میفروشند.

هابیت (Hobbit) به کارگردانی پیتر جکسون سومین فیلم پرفروش است و فروش هفته گذشته اش در آمریکا ۱۷٫۵ میلیون دلار بود که فروش کلی فیلم در سراسر دنیا را از زمان شروع اکران در ۱۴ دسامبر ۲۰۱۲ به رقم باور نکردنی ۸۲۴٫۸ میلیون دلار رساند (۲۶۳٫۸ میلیون دلار از آمریکا و ۵۶۱ میلیون دلار از بقیه ی جاهای دنیا).

انیمیشن دیزنی که سه بعدی شده ی شرکت هیولاهاست یازدهمین فیلم پرفروش شده است و این هفته در بازار آمریکا ۳٫۹ میلیون دلار فروش داشته است (کل فروش آمریکایی فیلم ۲۷٫۹ میلیون دلار و فروش جهانی فیلم ۲۸۳٫۸ میلیون دلار شده است).

انیمیشن دریم ورکز به نام خیزش محافظان کمی در جدول پایین رفته و هفته گذشته با فروش ۲٫۶ میلیون دلاری در بازار آمریکا، فیلم هفدهم است. این انیمیشن به کارگردانی پیتر رمزی کلا ۹۷٫۱۵۲ میلیون دلار در آمریکا و ۱۸۱٫۳۵ میلیون دلار در کشورهای دیگر فروش داشته است که به این ترتیب فروش آن در سراسر دنیا را به ۲۷۸٫۵ میلیون دلار رسانده است.

رالف خرابکار هفته گذشته بیستم شد و ۱٫۱۴ میلیون دلار به فروش ۳۱۱٫۱۶۵ میلیون دلاری اش در سراسر دنیا افزود. این فیلم صادقانه ی دیزنی هفته ی پیش بهترین انیمیشن سال از دید جامعه ی منتقدان هوستون شد. صحنه ی اکران داخلی فیلمها تا زمان عرضه ی “فرار از سیاره ی زمین” در ۱۵ فوریه روزهای آرامی را تجربه خواهد کرد.

مطالعه کنید:  پشت صحنه جالبی از انیمیشن کلاسیک دیزنی «شیر شاه»

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

67 + = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.