اخبار

قدردانی دیزنی از آقای استیو جابز

3.06Kviews
۰
(۰)

استیو جابز

استودیو «دیزنی» طی مراسم که در تاریخ ۱۰ اوت (۱۹ مرداد) سال جاری در نمایشگاه دی۲۳ برگزار می‌شود با اهدای جایزه افسانه‌ای خود به استیو جابز به صورت نمادین از این مخترع و مبتکر صاحب‌نام که در سال ۲۰۱۱ میلادی در گذشته است، قدردانی می‌کند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، استیو پاول جابز؛ کارآفرین، مخترع، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه ای «اپل»، در زمان حیات خود به عنوان مدیر عامل شرکت فیلمسازی «پیکسار» و یکی از اعضای هیات مدیره شرکت فیلمسازی «والت دیزنی» فعالیت کرده بود.

مسئولان «دیزنی» از ۲۶ سال پیش با اهدای جایزه افسانه‌ای این استودیو به کسانی که به میراث «دیزنی» کمک شایان کرده‌اند قدردانی می‌کنند. اشخاصی که شایسته قدردانی توسط این استودیو قرار می‌گیرند در مراسمی ویژه مجسمه برنزی ۲ فوتی دیزنی را دریافت می‌کنند.

مسئولان دیزنی اظهار کردند که علاوه بر قدردانی از استیو جابز، با اهدای جایزه افسانه‌ای این استودیو به بیلی کریستال از این بازیگر، نویسنده و تهیه‌کننده آمریکایی که در بسیاری از انیمیشن‌های دیزنی به عنوان صداپیشه فعالیت کرده است نیز قدردانی می‌کنند. 

تیم آلن، رابین ویلیامز، جولی اندروز، هاوارد آشمن، رگیس فیلبین، آنت فانیچلو، پیتر جنینگز، آنجلا لانزبری، استیو مارتین، دیک فن دایک و باربارا والترز از جمله برجسته‌ترین چهره‌هایی هستند که پیش از این جایزه افسانه‌ای «دیزنی» را دریافت کرده‌اند.

سینما پرس

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

مطالعه کنید:  هنر نورپردازی - قسمت دوم - کیفیت نور

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.