اخبار

قسمت چهارم «آواتار» نیز ساخته می‌شود

3.54Kviews
۰
(۰)

مسئولان استودیو فیلمسازی «فاکس» اعلام کردند که فیلم سینمایی «آواتار« آواتار(Avatar) از سه گانه به چهار گانه تبدیل می‌شود. به همین منظور جیمز کامرون با چندین نویسنده قرارداد امضا کرده است تا به او در نگارش فیلمنامه قسمت چهارم این آثار دنباله‌دار کمک کنند.

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو در نگارش فیلمنامه قسمت‌های دوم تا چهارم فیلم سینمایی «آواتار» با جیمز کامرون همکاری می‌کنند.

بنابر اظهارات مسئولان استودیو فیلمسازی «فاکس»، فیملبرداری قسمت‌های دوم، سوم و چهارم «آواتار» از سال آینده و به صورت همزمان آغاز می‌شود. قسمت دوم «آواتار» در دسامبر ۲۰۱۶، قسمت سوم این آثار دنباله‌دار در دسامبر ۲۰۱۷ و قسمت چهارم این مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی در دسامبر ۲۰۱۸ روی پرده سینماهای سراسر جهان می‌رود. 

استودیو فیلمسازی «فاکس» مسئولیت اکران این آثار را برعهده دارد و جیمز کامرون و جان لاندو نیز از طریق استودیو فیلمسازی که متعلق به آن‌ها است تهیه‌کنندگان این مجموعه فیلم‌های سینمایی هستند. 

جیمز کامرون درباره ساخت قسمت‌ چهارم «آواتار» گفت: برای نگارش فیلمنامه قسمت‌های بعدی «آواتار» به این نتیجه رسیدم که دنیای «آواتار»، داستان و کاراکترها باید فاخرتر از چیزی باشند که من پیش بینی کرده بودم. واضح است که تنها قسمت دوم و سوم به اندازه کافی دربرگیرنده چیزهایی که من قصد داشتم در این آثار بگنجانم نبودند.

قسمت نخست فیلم سینمایی «آواتار» با اکران در سال ۲۰۰۹ میلادی توانست با فروشی برابر با ۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون دلار عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان را به خود اختصاص دهد.

مطالعه کنید:  انتشار تریلر فیلم حضرت نوح (ع)

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

2 + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.