اخبار

قلم جدید وکام روی سرفیس پرو و تبلت های وکام کار خواهد کرد

2.56Kviews
۰
(۰)

وکام و مایکروسافت در نظر دارند تا قلم استایلوس جدیدی را درست کنند که بر روی هر دو دیوایس سرفیس پرو و تبلت های وکام کار کند.


وکام و مایکروسافت امیدوار هستند این قلم جدید که قرار است بر روی هر دو دیوایس سرفیس پرو و تبلت های وکام کار کند را در اواخر سال ۲۰۱۶ روانه بازار کنند.

ما یقینا می دانیم که این قلم قادر به یادداشت برداری و طراحی های ساده خواهد بود، اما آیا این قلم قادر خواهد بود تا با آن کار های خلاقانه و هنری سطح بالا را انجام داد؟ برخی هنرمندان ترجیح می دهند که از قلم وکام برای کار های خود استفاده کنند به دلیل اینکه سطح توانایی های قلم و حساسیت آن به فشار قابل مقایسه با قلم های مایکروسافت نیست و عملکرد بسیار بهتری نسبت به آن دارد. اگر قلم مشترک مایکروسافت و وکام شامل این ویژگی و دیگر خاصیت های هنری باشد، اتفاق خوبی در زمینه هنر دیجیتال خواهد بود.

این اولین باری است که وکام و مایکروسافت در زمینه تولید قلمی که انعطاف پذیرتر باشد با هم همکاری می کنند. قلم تولیدی وکام بر روی سرفیس پرو و سرفیس پرو ۲ کار می کرد، اما مایکروسافت تغییر عقیده داد و تصمیم گرفت که با N-Trig کار کند (کمپانی که الان صاحب آن خودش است).

معرفی این قلم در کنفرانس اخیر مایکروسافت موسوم به مایکروسافت بیلد ۲۰۱۶ انجام نشد و نادیده گرفته شد اما در همین کنفرانس (ویندوز اینک) که یک محیط کار مخصوص به نوشتن و طراحی است معرفی شد که بسیار برای استفاده کنندگان از قلم جذاب خواهد بود اما این قلم بعد تر توسط توئیتی که برایان راپر منتشر کرد معرفی شد.

مطالعه کنید:  بهار فاطمی

 

کوین گالو، نایب رییس بخش ویندوز مایکروسافت، فکر می کند که این توافق به تمام کاربر هایی که از ویندوز اینک استفاده می کنند کمک خواهد کرد تا تجربه فوق العاده ای را از کار با آن داشته باشند و مهم نیست آن ها از کدام دستگاه ویندوزی استفاده می کنند.

ماساهیکا یامادا، مدیر عامل وکام می گوید: وکام نیز مشتاقانه منتظر این اتفاق در آینده است به خصوص اینکه چگونه این همکاری را تسریع ببخشیم تا بتوانیم محصولات بیشتر و با ارزشی را با همکاری مایکروسافت تولید کنیم و ما امیدوار هستیم که همکاری ها در این زمینه بیشتر شود.

در حال حاضر، وکام امیدوار است تا این دستاورد جدید – که حاصل همکاری دو شرکت معتبر مایکروسافت و وکام خواهد بود بتواند نیاز های هنرمندان در زمینه هنر دیجیتال را به خوبی برطرف کند و ابزار خوبی در زمینه هنر، آموزش، کار و سرگرمی باشد.

شرکت وکام یک شرکت ژاپنی است که در زمینه تولید تبلت ‌های قلمی Pen Tablet و اجزاء مربوط به آن فعالیت می‌ کند. مقر این شرکت در شهر اوتونه در سایتامای ژاپن قرار دارد.

وکام اولین و بزرگترین و مشهورترین تولید کننده قلم های نوری در جهان است و به همین دلیل، قیمت محصولات آن هم، بیش از حد گران است. قلم های نوری وکام به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

قلم ها همراه با صفحه رسم ساده (فاقد صفحه نمایش) و قلم هایی که صفحه رسم آنها دارای قابلیت صفحه نمایش (مانیتور) است.

 

منبع: Digital Arts Online

مطالعه کنید:  عبور «من نفرت انگیز 2» از مرز 800 میلیون دلار

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 40 = 41

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.