اخبارانیمیشن ایران

«ماجراهای گالیور»، «پینوکیو» و «سندباد» فیلم می‌شوند

6.05Kviews
۰
(۰)

مدیر تأمین برنامه شبکه دو با اعلام اینکه شبکه قصد دارد خلاصه‌ی کاتون‌های قدیمی خاطره‌انگیز را برای بینندگان به شکل سینمایی دربیاورد، گفت: «ماجراهای گالیور» و «پینوکیو» از جمله کارتون‌هایی هستند که ما آن‌ها را به فیلم سینمایی تبدیل کردیم تا از «سینما صبحانه‌» شبکه دو پخش شوند.

محسن همتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شبکه دو کارتون «گالیور» و «پینوکیو» را برای پخش سینمایی آماده کرده است که از هفته‌ی آینده‌ به روی آنتن می‌برد؛ ضمن اینکه سعی‌مان را خواهیم کرد تا کارتون‌هایی قدیمی دوست‌داشتنی دیگری مثل «سندباد» را به شکل فیلم سینمایی دربیاوریم و آن‌ها را نیز به پخش برسانیم.

وی افزود: به خاطر درخواست‌های زیادی که از سوی بینندگان داشتیم، تصمیم گرفتیم از این پس خلاصه‌ی کارتون‌های قدیمی که مردم خودشان آن‌ها را درخواست کرده‌اند را فیلم سینمایی کنیم و به روی آنتن ببریم؛ بر این اساس این اتفاق ادامه‌دار خواهد بود.

مدیر تأمین برنامه شبکه دو در پایان از پخش چند فیلم سینمایی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به ایران خبر داد و گفت: سه فیلم سینمایی برای سالروز بازگشت آزادگان به ایران درنظرگرفته‌ایم. فیلم «تیر باران» را برای سالروز ۲۸ مرداد در نظر گرفتیم که به روی آنتن خواهیم برد. همچنین شبکه دو برای روز پزشک دو فیلم سینمایی آماده‌ پخش دارد.

ایسنا

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  تریلر جدید انیمیشن سینمایی «بلال» منتشر شد

Leave a Response

11 + = 17

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.