اخبار

«من نفرت انگیز» سه‌گانه شد

3.48Kviews
۰
(۰)

قسمت سوم از انیمیشن پرطرفدار «من نفرت انگیز» سال ۲۰۱۷ به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌کار تولید این کمدی اکشن ماجراجویانه از تابستان سال آینده میلادی شروع می‌شود و دو سال وقت برای تولید آن تعیین شده است.

موفقیت بالای مالی و انتقادی قسمت دوم «من نفرت‌انگیز» در سینماهای سراسر جهان،‌باعث شد تا تهیه‌کنندگانش بلافاصله خبر تولید سومین قسمت آن را اعلام کنند.

«من نفرت‌انگیز۲» در کشورهای مختلف جهان حدود ۹۳۶ میلیون دلار فروش کرده و ۳۶۸ میلیون دلار آن سهم سینماهای آمریکای شمالی بوده است.

این در حالی است که نمایش این کمدی اکشن خانوادگی و پرفروش هنوز هم ادامه دارد و احتمال زیادی وجود دارد فروش کامل جهانی آن (آمریکا و بقیه کشورهای دنیا) به یک میلیارد دلار برسد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، هنوز خط اصلی قصه قسمت سوم «من نفرت‌انگیز» فاش نشده و رسانه‌های گروهی اطلاعی از خلاصه داستان آن ندارند.

مسئولان کمپانی یونیورسال گفته‌اند تا زمان نمایش عمومی فیلم قصد افشای قصه  آن را ندارند و می‌خواهند فیلم خود را در سکوت کامل خبری تولید کنند.

به همین دلیل، باید منتظر ماند و دید کاراکتر گورو و دوستان او در سومین قسمت این مجموعه فیلم،‌ با چه ماجراجویی‌های تازه‌ای روبرو خواهد شد.

استیو‌کارل برای سومین بار با این مجموعه فیلم به عنوان صداپیشه همکاری خواهد کرد و صدای خود را به کاراکتر اصلی آن گورو قرض خواهد داد.

با آن که تهیه‌کنندگان فیلم تا به حال صحبتی درباره کارگردان آن نکرده‌اند، ولی اهل فن می‌گویند کریس رناد و پی‌یر کافین دو کارگردان قسمت‌های قبلی، سازنده سومین قسمت آن هم خواهند بود.

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه پیکسار با نام باندین

»من نفرت‌انگیز ۳» بر اساس فیلم‌نامه‌ای از سینکو‌پل و جیسن سیگال ساخته خواهد شد و برای تولید آن، حدود ۷۰ میلیون دلار خرج خواهد شد.

نسخه اصلی این انیمیشن کمدی و ماجراجویانه در سال ۲۰۱۰ به روی پرده سینماهای جهان رفت و در کمال حیرت تحلیل‌گران اقتصادی سینما،‌با استقبال بالای تماشاگران روبرو شد.

فیلم با هزینه تولید ۶۹ میلیون دلاری خود،‌حدود ۲۵۲ میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی فروش و راه را برای تولید قسمت‌های بعدی آن هموار کرد.

خط اصلی قصه فیلم،‌درباره دانشمندی بدطینت است که تصمیم می‌گیرد تبدیل به آدمی خوب شود و در کنار سه دولت کوچولوی خود،‌راهی ماجراجویی‌هایی می‌شود.

قسمت دوم فیلم، یکی از نامزدهای اصلی دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن امسال است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 20 = 24

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.