اخبار

موفقیت بیشتر «اسمورف ها» در سطح بین المللی

4.61Kviews
۰
(۰)

«اسمورف‌ها ۲» هم زمان با آمریکای شمالی در ۶۵ کشور جهان اکران عمومی شد و هفته آینده حدود ۲۰ کشور به جمع این کشورها اضافه می‌شود.

تحلیل‌گران اقتصادی سینما بر اساس رقم فروش بالای بین‌المللی فیلم در ۶۵ کشور جهان، می‌گویند استقبال این تماشاگران بسیار بهتر و بالاتر از استقبال تماشاگران آمریکایی و کانادایی از آن بوده است.

این تحلیل پایه و اساس منطقی دارد، زیرا «اسمورف‌ها ۲» در آمریکای شمالی در ۱۰ روز اول اکران عمومی فقط 47 میلیون دلار بوده است.

این انیمیشن کامپیوتری در دومین هفته نمایش با یک افت شدید فروش روبرو شد و فقط توانست نزدیک ده میلیون دلار فروش کند.

اهل فن می‌گویند با توجه به کاهش هفتگی رقم فروش فیلم‌ها در جدول گیشه نمایش، طی هفته‌های آینده فروش هفتگی «اسمورف‌ها ۲»به پائین ۵ میلیون دلار خواهد رسید.

در این حالت، تحلیل‌گران اقتصادی سینما بعید می‌دانند قسمت دوم این کمدی اکشن خانوادگی و ماجراجویانه ، موفق به یک فروش ۱۰۰ میلیون دلاری در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شود.

به نوشته سایت اینترنتی آی ام دی بی، «اسمورف‌ها۲»با هزینه تولید ۸۰ میلیون دلاری تهیه شده و حدود ۴۰ میلیون دلار هم صرف تبلیغات و بازاریابی آن شده است.

این محصول مشترک شرکت سونی و کمپانی کلمبیا را راجا گانسل کارگردانی کرده و هانک آزاریا، براندون گلسن، نیل پاتریک هریس و جایما مایز در آن نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.

این فیلم که به صورت زنده / انیمیشن تهیه شده، درباره گروهی از موجودات کوچولوی آبی رنگ به نام اسمورف‌ها است.

مطالعه کنید:  فراخوان دهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال مهلت تا 6 مهر 92

قسمت اول این کمدی اکشن ماجراجویانه سال ۲۰۱۱ توسط راجا گانسل کارگردانی شد و حدود ۱۴۳ میلیون دلار در جدول گیشه نمایش سینماهای آمریکا و کانادا فروش کرد.

این رقم خوب فروش، تهیه کنندگان آن را در شرکت سونی و کمپانی کلمبیا به فکر تولید قسمت دوم آن انداخت. در حال حاضر، بحث تولید قسمت سوم «اسمورف‌ها» در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در حالی که فروش قسمت دوم فیلم در آمریکای شمالی بسیار پایین و کم‌تر از حد انتظار بوده، استقبال تماشاگران بین‌المللی از آن خوب و بالا بوده است.

این مسئله تهیه‌کنندگان را در رابطه با ساخته سومین قسمت «اسمورف‌ها» دچار شک و تردید کرده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

11 + = 14

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.