اخبار

نسخه دیگری هم از «کتاب جنگل» در راه است!

3.33Kviews
۰
(۰)

شرکت وی کیو اینترتینمنت ایرلند هم در تدارک ساخت فیلمی سینمایی بر اساس قصه کتاب جنگلقدیمی رودیارد کیپلینگ است.

سازندگان این نسخه از «کتاب جنگل» در تدارک تولید فیلمی سه بعدی در این رابطه هستند و هنوز معلوم نیست چه زمانی تولید آن را آغاز می‌کنند.

صنعت سینمای ایرلند پس از آن که کمپانی برادران وارنر هم اعلام کرد نسخه‌ای زنده از «کتاب جنگل» را تهیه کند،خبر تولید انیمیشن خود را به رسانه‌های گروهی داد.

نسخه جدید کمپانی برادران وارنر را استیو کلاوز کارگردانی خواهد کرد. فیلم‌نامه فیلم را همین فیلم‌ساز نوشته و زمان شروع کار فیلم‌برداری آن مشخص نیست.

کمپانی برادران وارنر یک هفته پس از آن که کمپانی والت دیزنی اعلام کرد نسخه زنده تازه‌ای از«کتاب جنگل» را تولید می‌کند،خبر ساخت فیلم خود را داد. کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۹۷ فیلمی انیمیشن از قصه کتاب رودبارد کیپلینگ تهیه کرد.

جاستین مارکز برای کار نگارش فیلم‌نامه نسخه زنده و احیا شده جدید «کتاب جنگل» والت دیزنی دعوت به همکاری شده است. او از هفته قبل کار خود را شروع ‌کرد.

کتاب پرخواننده رودیارد کیپلینگ در سال ۱۸۹۴ منتشر شد و موگلی کاراکتر اصلی آن بود. موگلی پسر بچه‌ای بود که والدین خود را از دست داده و توسط حیوانات جنگل بزرگ شده بود.

این پسر بچه با رمز و رموز زندگی در جنگل آشنا بود و تعدادی از حیوانات جنگل، از دوستان نزدیک و صمیمی وی بودند. او در داخل جنگل، با یک سری ماجراجویی بانمک و هیجان انگیز روبرو می‌شود.

قبل از آنکه کمپانی والت دیزنی در سال ۱۹۶۷ انیمیشن معروف خود را براساس این قصه تهیه و تولید کند، «کتاب جنگل» چند بار به صورت فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی تولید شد. اما انیمیشن کلاسیک این کمپانی تا به امروز مشهورترین و موفق‌ترین فیلمی است که با نگاهی به قصه کتاب کیپلینگ ساخته شده است.

مطالعه کنید:  قرارداد دیزنی برای تصاحب ۵۵هزار شبکه در یوتیوب

خود کمپانی والت دیزنی هم یک بار در سال ۱۹۹۴ یک نسخه زنده از این قصه را تهیه کرد که استفن سامرز کارگردان آن بود و نقش اصلی را جیسن اسکات بازی کرد. اما این فیلم موفقیتی در بین تماشاگران سینما کسب نکرد.

قرار است کار نگارش فیلم‌نامه نسخه زنده و احیا شده «کتاب جنگل» توسط جاستین مارکز تا سه ماه دیگر تمام شود. اما هنوز معلوم نیست این فیلم چه زمانی جلوی دوربین خواهد رفت.

گفته می‌شود کمپانی والت دیزنی این روزها به دنبال یک فیلم ساز سرشناس است تا وظیفه کارگردانی فیلم را به او بسپارد. برای نقش اصلی فیلم هم شنیده می‌شود یک بازیگر جوان و تازه وارد در نقش موگلی بازی خواهد کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 54 = 63

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.