اخبار

نقش «پدینگتون خرسه» به کالین فرث رسید

2.9Kviews
۰
(۰)

پس از فراز و فرودهای بسیار پیرامون انتخاب صدای «پدینگتون خرسه» در فیلمی با همین عنوان، کالین فرث برای صحبت کردن جای این عروسک محبوب تلویزیونی در سینما انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از امپایر، کالین فرث که بیشتر در فیلم‌های کمدی بازی کرده و تجارب زیادی در این زمینه دارد ایفای این نقش را برای خود لذتبخش اما حساس می داند.

وی اعلام کرده است که برای هماهنگی خرس فیلم با حرکات صورت وی که برای صداگذاری حیاتی است از کلاهی رایانه ای استفاده خواهد کرد که حتی حرکات ماهیچه های صورت وی را به صورت خرس منتقل خواهد کرد.

وارنر بروس که کمپانی سازنده فیلم است اعلام کرده که نقش تمامی کاراکترهای فیلم را بازیگران بازی خواهند کرد و برای مثال جیم برودبنت نقش آقای گروبر و جولی والترز نقش خانم برد خانه دار و همچنین هوگ بنویل و سالی هاوکینز نقش آقا و خانم براون را بازی خواهند کرد.

فیلمنامه اقتباسی بر اساس کتاب مایکل باند است و فیلم ۲۶ نوامبر سال آینده به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم برای نمایش عمومی در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۴ در انگلستان آماده خواهد شد و بهار ۲۰۱۵ در آمریکا و کانادا بر روی پرده می‌رود.

سازندگان« پادینگتن» علت این امر را در این نکته می‌دانند که برای آن‌ها تماشاگران انگلیسی در مقایسه با تماشاگران آمریکایی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

کلید فیلم‌برداری «پادینگتن» چند روز قبل در شهر لندن زده شد و قرار است کل صحنه‌های آن هم در همین شهر اروپایی و حومه آن فیلم‌برداری شود.

مطالعه کنید:  Halo 2: Anniversary

دیوین هیمن تهیه‌کننده سرشناس و قدیمی صنعت سینمای انگلستان، این اکشن فانتزی را در شرکت مستقل فیلم‌سازی خودش تهیه می‌کند.

تماشاگران سینما او را به خاطر تهیه مجموعه فیلم هشت قسمتی پرفروش «هری پاتر» می‌شناسند. از وی هم اکنون اکشن علمی تخیلی «جاذبه» با بازی ساندرا بولاک و جرج کلونی آماده نمایش عمومی است.

نیکول کیدمن و کالین فیرث بازیگران اصلی «پادینگتن» هستند و سالی هاوکنیز، جولی والترز، هیر بونویل و جیم برادبنت هم در آن بازی دارند.

به نوشته سایت اینترنتی ددلاین، نیکول کیدمن استرالیایی‌تبار کاراکتر منفی قصه این فیلم است و کالین فیرث صدای خود را به کاراکتر خرس قصه قرض می‌دهد.

نسخه زنده سینمایی «پادینگتن» بر اساس قصه کتاب چند جلدی پرخواننده و کلاسیک مایکل باند ساخته می‌شود و پل کینگ کارگردان آن است.

قصه فیلم درباره یک خرس نوجوان اهل پرو است که کشور خود در آمریکای لاتین را ترک کرده و برای برآورده کردن آزروهایش راهی شهر لندن می‌شود.

او در این شهر خانه و پناهگاهی پیدا نمی‌کند و در ایستگاه پادینگتن ساکن می‌شود. او بزودی می‌فهمد زندگی شهری در لندن، آن چیزی نبوده که وی تصورش را می‌کرده است.

ملاقات خرس با اعضای خانواده مهربان براون و آقای براون، باعث ایجاد تغییری در وضعیت او می‌شود و آن ها یک پناهگاه موقت برای خرس فراهم می‌کنند.

زمانی که مسوول موزه محلی(که در اصل به کار فروش پوست حیوانات مشغول است) به فکر شکار خرس و بهره‌برداری از آن می‌افتد، شرایط زندگی برای این حیوان بخت‌برگشته سخت می‌شود.

با آن که دیوید هیمن هنوز صحبتی درباره تبدیل «پادینگتن» به یک مجموعه فیلم سینمایی نکرده است، اما اهل فن می‌گویند قسمت‌های بعدی آن هم تهیه و تولید خواهد شد.

مطالعه کنید:  شب یلدا مبارک - کاری از استودیو بلوط

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 88 = 90

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.