اخبارجشنواره پویانمایی

نمایش انیمیشن هندی ای کریشنا در هشتمین جشنواره پویانمایی

4.57Kviews
۳
(۲)

ای کریشنافیلم بلند «ای کریشنا» محصول کشور هند در هشتمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، امشب ساعت ۲۲ در سینماهای کانون، فلسطین و سالن شهید بهنام کانون نمایش داده می‌شود.

به گزارش خانه انیمیشن ایران، با هدف نمایش بهترین فیلم‌های ایران و جهان در طول برگزاری جشنواره پویانمایی تهران، ۶ فیلم بلند سینمایی روی پرده می‌رود که ۳ فیلم ایرانی و ۳ فیلم نیز متعلق به کشورهای ژاپن، هند و فرانسه است. امشب و در روز دوم جشنواره، فیلم بلند «ای کریشنا» محصول کشور هند روی پرده می‌رود.

کارگردان این فیلم بلند، وتوری ویکرام و تهیه کننده آن شرکت بیگ انیمیشن است. این فیلم همچنین جایزه ویژه هیأت داوران برای بهترین فیلم بلند داستانی انیمیشن، جشنواره آسیفا، بمبئی ۲۰۱۲ را به دست آورده است.

وتوری ویکرام، بیش از ۱۲ سال سابقه کار در حیطه انیمیشن دارد. او کارش را به عنوان انیماتور دو بعدی آغاز کرد و در بسیاری از فیلم‌های کوتاه، تبلیغاتی، مجموعه و فیلم‌های بلند مهم به عنوان انیماتور و کارگردان، کار کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است : کریشنا که بی‌ادب و بی‌تربیت بار آمده است، قدرت شجاعانه خود را علیه شیاطینی که «کنس» نامیده می‌شوند به نمایش می‌گذارد. با تبدیل شدن کریشنا به یک قهرمان به دلیل پیروزیش بر شیاطین، نقشه‌های کنس بیشتر و بیشتر عقیم می‌ماند…

سایر عوامل این فیلم عبارتند از : فیلمنامه : کاملش پندی، پویانما : وتوری ویکرام، تدوین : واراپداساد جی‌وی، صدا : بیسوادیپ پاترجی، موسیقی : شانتانو مویترا

گفتنی است، این فیلم امشب ساعت ۲۲ در سینماهای کانون، فلسطین و سالن شهید بهنام کانون نمایش داده می‌شود.

مطالعه کنید:  انیمیشن سینمایی «خانه»

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

40 + = 41

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.