اخبارجشنواره پویانمایی

نمایش تهران ۱۵۰۰ عصر امروز در جشنواره پویانمایی

5.78Kviews
۰
(۰)

بهرام عظیمی تهران 1500

نمایش ” تهران ۱۵۰۰″ به کارگردانی بهرام عظیمی، در جشنواره پویانمایی  تهران، قبل از اکران عمومی آن در سینماهای ایران نمایش داده می شود.

به گزارش سایت خانه انمیشن ایران، بهرام عظیمی کارگردان “تهران ۱۵۰۰” درباره دلیل استفاده از چهره های مشهور سینمایی برای این فیلم، گفت : کمپانی های انمیشین سازی هالیوودی از چهره های مشهور سینما استفاده می کند و صرفاً  این کار را برای گیشه انجام می دهد ، مطمئن باشید هیچ دلیل دیگری ندارد.

وی افزود : من هم صرفاً برای گیشه بود که در تهران ۱۵۰۰ سراغ چهره های مشهور سینمایی رفتم؛ چرا که این فیلم را طی چهار سال ساختم و دلم نمی خواهد فیلمم شکست تجاری بخورد.

به گفته وی، این فیلم با هزینه کاملاً شخصی ساخته شده است و دولت هیچ گونه هزینه ای جهت ساخت این فیلم پرداخت نکرده است.

عظیمی، خاطرنشان کرد: در این فیلم از محبوبیت، صدا و موارد دیگر برای جذب مخاطب استفاده کردم و به نظرم موفقیت این فیلم در نهایت به نفع جامعه انیمیشن خواهد بود.

وی در خصوص چشم انداز انیمیشن ایران و جشنواره پویانمایی تهران نیز، گفت: در بخش فیلم های کوتاه انیمیشن با توجه به جایگاه و اهمیت جشنواره دو سالانه پویانمایی تهران می توانیم با کشورهای دیگر رقابت کنیم.

این کارگردان انیمیشن، اظهار داشت: این رویداد تنها جشنواره مهم کشور است که خوشبختانه هیچ وقت دبیرش عوض نشده و هر سال کیفیتش بهتر از دوره قبل شده است.

 

مطالعه کنید:  پويانمايي روباهي كه به دنبال صدا رفت در لندن نمايش داده مي شود

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

5 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.