اخبارانیمیشن ایران

نمایش «شاهزاده روم» در تلویزیون

2.89Kviews
۵
(۱)

پخش انیمیشن «شاهزاده روم» به مناسبت جشن نیمه شعبان

 

به مناسبت نيمه شعبان، انیمیشن ایرانی دیدنی و پرفروش «شاهزاده روم» روز شنبه ١ خرداد ساعت ٢١ از شبکه کودک و نوجوان و روز یکشنبه ۲ خرداد ‌ماه ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی انیمیشن «شاهزاده روم» بی شک یکی از مهم ترین دستاوردهای سینمای انیمیشن جمهوری اسلامی است و از بهترین های این صنعت در عرصه فیلم های بلند سینمایی است.

این انیمیشن به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است. این فیلم پس از اخذ پروانه ساخت، در مدت ۱۵ماه در گروه هنرپویا به تولید رسید. این انیمیشن سینمایی محصول سال ۱۳۹۳است. این فیلم محصول گروه هنرپویا (کنسرسیوم مشترک مؤسسه فرهنگی هنری هفت سنگ و مؤسسه فرهنگی هنری سلوک افلاکیان) با همکاری مؤسسه مجله مهدی لبنان است که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و پیش فروش نسخه عربی آن به مجله مهدی کشور لبنان تولید شده است. بودجه این پروژه ۲میلیارد تومان عنوان گردید.

بلافاصله پس از اتمام فرایند های تولید، شاهزاده روم برای اولین بار در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین در اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، لوح تقدیر ویژه این دوره از جشنواره با حضور استاد خسرو سینایی و علیرضا رضاداد (دبیر جشنواره بین المللی فیلم فجر) به تهیه کننده و کارگردان شاهزاده روم اهدا گردید.

این مطلب چقدر مفید بود؟

مطالعه کنید:  افق روشن بازار انیمیشن سه بُعدی

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

77 + = 87

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.