اخبارانیمیشن ایران

نمایش ۶ پویانمایی کانون در جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی پاریس

3.97Kviews
۰
(۰)

جشنواره‌ فیلم‌های ایرانی پاریس

تعداد ۶ فیلم پویانمایی تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس در کشور فرانسه به نمایش درخواهد آمد.

فیلم‌های پویانمایی “مرد جوان” و “خیاط حیله‌گر” به کارگردانی راشین خیریه با زیرنویس فرانسوی در روز ۸ تیر ۱۳۹۲ (۲۹ ژوئن ۲۰۱۳) به مدت ۹ دقیقه نمایش داده می‌شود.

همچنین فیلم‌های “ننه کلاغه و روباهه” به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده، “کدو قلقله زن” به کارگردانی مرتضی احدی و سه فیلم پویانمایی “تور سفید”، “عروسی شاپرک” و” بارون می‌آد جرجر” به کارگردانی مهین جواهریان از مجموعه جدید “تصویری از خانواده” به مدت ۴۲ دقیقه روز ۹ تیر ۱۳۹۲ (۳۰ ژوئن ۲۰۱۳) در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

جشنواره فیلم‌های ایرانی پاریس در “نوول‌اُد سینما” در محله لاتین شهر پاریس از ۵ تا ۱۱ تیر ۱۳۹۲ برگزار می شود. فیلم “بارون می‌آد جرجر” پیش از این نیز با ترجمه زبان فرانسوی به نمایش در آمده و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شده بود. 

از دیگر فیلم‌های ایرانی حاضر در این جشنواره می‌توان به فیلم “آرزو” به کارگردانی علی مولوی، “تابور” به کارگردانی وحید وکیلی‌فر، “زنان بدون مردان” به کارگردانی شیرین نشاط و شجاع آذری، “گذشته” به کارگردانی اصغر فرهادی، “سوگ” به کارگردانی مرتضی فرشباف، “پله آخر” به کارگردانی علی مصفا، “پرویز” به کارگردانی مجید برزگر و “پذیرایی ساده” به کارگردانی مانی حقیقی اشاره کرد.

مهر     

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  پیکسولوژیک ZBrush 4R5 را منتشر کرد

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.