مقالات

نکات بسیار جالبی از انیمیشن محبوب بالا (Up)

5.1Kviews
۴٫۳
(۱۳۴)

۱- در ابتدای انیمیشن بالا، با گذر سال ها شهر ساکت و کم جمعیت به یک شهر شلوغ و مدرن تبدیل می شود.

 

۲- بنا به گفته کارگردان پیت داکتر کاراکتر ها بر اساس احساسات و عواطف آنها و شخصیت آنها طراحی شده اند. شخصیت اصلی کارل یک شخصیت محکم و استوار و سرسخت و لجوج دارد که تمام عناصر استفاده شده در طراحی این کاراکتر تقریباً به شکل مربع است. از سوی دیگر راسل شبیه بادکنک ها کمی گرد تر  است که نشان دهنده آزاد بودن و رها بودن این کاراکتر است.

 

۳- در ادامه موضوع طراحی کاراکتر مربع بودن و گرد بودن می توان به زندگی کارل و الی اشاره کرد. الی در مقابل کارل شخصیت آزاد و  رها تر و منعطف تری دارد، بنابراین اشیایی که متعلق به الی هستند دارای منحنی های بیشتر و به‌گونه‌ای گردتر به نظر می رسند.

 

۴- اشاره به این نکته هم می تواند جالب باشد که زمانی که شخصیت اصلی ما یعنی کارل جوانتر بود عناصر طراحی کاراکتر او کمی گرد تر بود و وقتی او پیر تر و مسن تر شد این عناصر به عناصر مربع شکل تبدیل شدند.

 

۵- شخصیت کارل در نوجوانی تا حدودی شبیه به شخصیت راسل است. این نکته را می‌توانیم از یقه پیراهن آنها متوجه شویم که گوشه یکی از آنها بیرون و گوشه دیگری به داخل است.

 

۶- این می تواند یکی از صحنه های غم انگیز این انیمیشن باشد.  الی در آخرین لحظات عمرش نیز مشغول تکمیل کردن دفترچه ماجراجویی آنها بود.  شما می توانید این نکته را از قرار گرفتن نوار چسبی که در کنار او است و او برای تکمیل دفترچه از آن استفاده می کرد متوجه شوید.

مطالعه کنید:  نگاهی به یک مجموعه کارتونی پرطرفدار با رویکردی استراتژیک

 

۷- ما همواره از ابتدای فیلم شاهد این بودیم که سمبل رنگ کاراکتر الی صورتی بود.  و زمانی که کارل از مراسم تشییع جنازه او باز می گردد می بینیم که رنگ صورتی از بین می رود و تبدیل به رنگ تیره و خاکستری می شود.

 

۸- کارل پس از مرگ الی همچنان دفترچه توریستی سفر به ونزوئلا را دریافت می کند،  همان جایی که قرار بود با همسرش به آنجا برود.

 

۹- یکی از نکات ریز این انیمیشن این است که روزی که کارل تصمیم گرفت به کمک بادکنک ها سفر کند آنتن تلویزیونی که در بالای خانه آنها بود برداشته شده است چون ممکن است بادکنک ها را بترکاند. 

 

۱۰- اگر به دقت نگاه کنید می توانید کپسول های خالی که حاوی گاز هلیوم هستند و برای پرواز بادکنک ها کارل به آنها نیاز داشته است را می توانید در جلوی خانه او ببینید.

 

۱۱- شما می توانید کاراکتر Lotso در انیمیشن داستان اسباب بازی ۳ را در گوشه این تصویر مشاهده کنید.

خانه انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۴٫۳ / ۵٫ ۱۳۴

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

33 + = 40

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.