اخبار

هجوم «مایای زنبور» به ۶۰۰ سالن سینمای اروپا

4.39Kviews
۰
(۰)

مایای زنبور

شرکت فیلم‌سازی استودیو ۱۰۰ کشور آلمان اولین پروژه سینمایی خود را تولید می‌کند. این انیمیشن کامپیوتری «مایای زنبور» نام دارد.

این کمدی اکشن خانوادگی با همکاری شرکت فیلم‌سازی روسی پرمیوم فیلمز تهیه خواهد شد و قرار است یک مجموعه تلویزیونی هم از آن ساخته شود.

با وجود آن که محصولات اروپایی معمولا در ۳۰۰ تا ۴۰۰ سالن سینما به روی پرده می‌روند، اما تهیه‌کنندگان این انیمیشن قصد دارند آن را در سطح بسیار وسیع‌تری اکران عمومی کنند.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال،شنیده می‌شود «مایای زنبور» حداقل در ۶۰۰ سالن سینما به نمایش عمومی در خواهد آمد.

تهیه‌کنندگان فیلم در تلاش هستند تا آن را برای نمایش عمومی در اواسط ماه سپتامبر سال ۲۰۱۴ آماده کنند و از حالا، تبلیغات زیادی را برای آن آغاز کرده‌اند. تا به حال حدود ۵۰ درصد از کار ساخت فیلم به پایان رسیده است.

«مایای زنبور » اول در روسیه، آلمان و کشورهای آلمانی زبان اروپای غربی و مرکزی به نمایش در خواهد آمد و سپس به روی پرده سینماهای بقیه کشورهای جهان می‌رود.

این فیلم که به صورت سه بعدی تهیه می‌شود یک محصول مشترک روسیه، آلمان و استرالیا است. گفته می‌شود طرف استرالیایی حدود ۱۵ درصد از هزینه‌های فیلم را تامین می‌کند.

امر کارگردانی انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه «مایای زنبور» را آلکسس استادرمان به عهده دارد. او قبل از این با کمپانی‌های والت دیزنی و شرکت انگلیسی آردمن همکاری داشته و یکی از تکنسین‌های انیمیشن پر فروش «شیر شاه» بوده است.

قصه انیمیشن استاد رمان در دهه هفتاد میلادی رخ می‌دهد و درباره یک زنبور کوچولوی کنجکاو به نام مایا و دوست صمیمی او ویلی است.

مطالعه کنید:  کلیپ انیمیشن فاطمیه

این دو تلاش می‌کنند کندویی را که در آن زندگی و کار می‌کنند از خطر نابودی نجات دهند. شخصیت خبیث قصه فیلم  مشاور ملکه زنبورهاست که موجودی طماع است و می‌خواهد عسل کندو را برای خود بردارد.

تهیه‌کنندگان «مایای زنبور» از آن به عنوان یکی از بزرگترین و مطرح‌ترین پروژه‌های سینمایی قاره اروپا در سال ۲۰۱۴ اسم می‌برند و نسبت به موفقیت مالی و انتقادی آن مطمئن هستند.

احتمال زیادی وجود دارد امر توزیع بین‌المللی این انیمیشن خانوادگی و ماجراجویانه را کمپانی والت دیزنی به عهده بگیرد. رسانه‌های گروهی اروپا می‌گویند «مایای زنبور» یکی از امیدهای اصلی اسکار سال آینده در رشته بهترین فیلم انیمیشن است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

44 + = 50

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.