اخبار

«هِلو کیتی» فیلم سینمایی می‌شود

7.23Kviews
۰
(۰)

شخصیت گربه‌ نقاشی‌شده‌ ژاپنی که از چهل سال پیش محبوب کودکان سراسر جهان است در برنامه تولید یک فیلم سینمایی قرار گرفت که در سال ۲۰۱۹ به روی پرده خواهد رفت.

به گزارش آنا، امتیاز تولید فیلم بلند سینمایی بر اساس شخصیت «هِلو کیتی»، گربه سفید با گل سر سرخ رنگ و خصوصیات انسانی که با خطوط ساده و واضح ترسیم و یه یک برند ژاپنی با درآمدی چندین میلیارد دلاری بدل شده است، به دست یک شرکت تولید فیلم آمریکایی افتاد.

انترتینمنت ویکلی به نقل از جپَن تایمز گزارش داد که شرکت سناریو، دارنده حقوق مالکیت این شخصیت نقاشی و دوستانش از برنامه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری برای تولید فیلم سینمایی با کمک یک استودیو که در آمریکا مستقر است، برای تولید فیلم سینمایی «هِلو کیتی» خبر داد.

طبق این گزارش قرار است فیلم بلند سینمایی «هِلو کیتی» در سال ۲۰۱۹ اکران بگیرد. نام استودیوی سازنده «هلو کیتی» هنوز اعلام نشده است.

تصویر «هِلو کیتی» را که گربه‌ای با ظاهری نزدیک به انسان است، خانم یوکو شیمیزو طراح ژاپنی در سال ۱۹۷۵ خلق کرد. این شخصیت که در ژاپن هاروکیتی و کیتی هوایتو ، به معنی گربه سفید نامیده می‌شود، در سال ۱۹۷۶ به آمریکا صادر شد و شبکه تلویزیونی CBS مجموعه انیمیشنی بر اساس آن در سال‌ 1987 تا ۱۹۸۸ در سیزده اپیزود تولید و پخش کرد و در طول سال‌های بعد از آن نیز شرکت سناریو با همکاری چند استودیو در آمریکا و ژاپن مجموعه‌های متعددی از انیمیشن‌های کوتاه بر اساس این شخصیت روانه بازار کرد. 

مطالعه کنید:  ۱۷ انیمه‌ساز برتر ژاپنی که باید آثارشان را تماشا کنید

بر اساس آمارهایی که در سال‌های اخیر در نشریاتی مانند نیویورک تایمز منتشر شده، شرکت سناریو تا سال ۲۰۱۰ سالانه ۵ میلیارد و پس از آن سالانه حدود ۷ میلیارد دلار از این شخصیت درآمد کسب کرده است.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

81 + = 90

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.