اخبارانیمیشن ایران

پایان تولید فصل چهارم مجموعه پویانمایی «اتل متل یه جنگل»

2.03Kviews
۰
(۰)

تولید فصل چهارم مجموعه «اتل متل یه جنگل» در استودیوی پویانمایی صبیان پایان یافت.

 

امید مرندی، تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «اتل متل یه جنگل» گفت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید صنعتی مجموعه «اتل متل یه جنگل»، تاکنون ۵۲ قسمت ۷ دقیقه‌ای از این مجموعه تولید شده و رکورد تولید ۳۶۴ دقیقه در پنج ماه به ثبت رسیده است. براین اساس، این مجموعه، سریعترین خط تولید صنعتی را در تاریخ انیمیشن ایران داشته است.

مرندی افزود: این مجموعه در ۷۸ قسمت ۷ دقیقه‌ای به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان تولید می‌شود و موضوعات مختلف حوزه سبک زندگی را براساس منظومه صیرورت کودک، در قالبی جذاب و داستانی، به خردسالان زیر شش سال، آموزش می‌دهد.

تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «اتل متل یه جنگل» گفت: این مجموعه با تکنیک کات‌اوت تولید می‌شود و شخصیتهای آن، خانواده‌هایی از حیوانات بومی ایران مانند یوزپلنگ، خرس ماه‌نشان، کل، دو پای خراسانی، میش‌مرغ، فک خزر و … هستند که در یک جنگل خیالی زندگی می‌کنند و داستانهای هر قسمت را رقم می‌زنند.

از ابتدای مرداد ماه، پخش روزانه مجموعه پویانمایی اتل متل یه جنگل از کانال پویای شبکه کودک و نوجوان آغاز شده است. جشن آغاز تولید این مجموعه در دهه فجر سال گذشته برگزار شد و ۴۵ روز بعد، فصل یک این مجموعه در تعطیلات نوروز ۱۳۹۵ پخش گردید.

منبع: تسنیم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

مطالعه کنید:  چهار درس قصه گویی از تولیدات اخیر دیزنی

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 76 = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.