اخبارانیمیشن ایران

پخش ۱۴۴ دقیقه انیمیشن در سالروز شهادت امام صادق(ع)

2.92Kviews
۰
(۰)

شبکه پویا به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) شش قسمت از داستان راستانمجموعه‌های “داستان راستان”، “قضاوت‌های حضرت علی(ع)” و قصه‌های آسمانی و یک فیلم سینمایی را برای پخش در شب و روز شهادت تدارک دیده است.

انیمیشن “قضاوت‌های حضرت علی (ع)” به سفارش صدا و سیمای مرکز سمنان و با تکنیک دو بعدی رایانه‌ای مراحل تولید شده است.

در این مجموعه سعی شده است ماجرای قضاوت‌های آن حضرت در قالب داستان‌هایی جذاب و آموزنده برای مخاطبان، بازآفرینی شود با عنوان‌های مالک و غلام، تقسیم عادلانه، تقسیم عالمانه و طمع به پایان رسیده است و دو قسمت دیگر با عناوین طراران و دو مادر آماده پخش خواهد شد.

عوامل انیمیشن “قضاوت‌های حضرت علی(ع)” عبارتند از نویسنده: محمد جواد بابایی، طراحی دسن: فاطمه درخشانی، سمیه حیدریان و کوثر بابایی، رنگ: عظیمه دوست‌محمدی، استوری برد و لی اوت: محمد جواد بابایی، صدا گذاری و افکت: رامین ابوالصدق، تدوین: محمد جواد بابایی و موسیقی: آمال فلاحی.

این انیمیشن روز یکشنبه ساعت ۲۰:۱۸ از شبکه پویا پخش می‌شود.

سه قسمت از مجموعه انیمیشن «داستان راستان» در ۱۶قسمت ۴ الی ۱۱دقیقه ای به کارگردانی ناطق پیوس با تکنیک ۲ بعدی تولید و هم اکنون در کنداکتور پخش شبکه پویا قرار گرفته است.

اوضاع کواکب، شکایت از روزگار و خواب وحشتناک سه قسمت از این مجموعه است که در روز ۱۰ شهریور ماه ساعت ۲۰ و ۲۰ و ۴۵ دقیقه و ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۸ از شبکه پویا پخش می‌شود.

آن مرد آمد یک قسمت از مجموعه انیمیشن «قصه‌های آسمانی» به کارگردانی علی رضا فرمانی با تکنیک ۲ بعدی، ویژه گروه کودک و نوجوان و به تهیه‌کنندگی مرکز پویانمایی صبا تولید شده و قرار است روز ۱۱ شهریور ماه ساعت ۱۸:۸ از شبکه پویا پخش می شود.

مطالعه کنید:  موشن کپچری راحت تر با نرم افزار موتیو

این مجموعه‌ انیمیشن با موضوعات مختلف آیینی و دینی است که در هر یک از قسمت‌های این مجموعه به بخشی از زندگی پیامبر اکرم(ص) و زندگی ائمه‌اطهار(ع) در ۱۴ دقیقه پرداخته شده است.

فیلم سینمایی سموئیل نبی از مجموعه فیلم های فرمانروایان مقدس به کارگردانی امیرمحمد دهستانی و به تهیه کنندگی مرکز پویانمایی صبا در مدت زمان ۸۸ دقیقه و با تکنیک ۳بعدی کامپیوتری تولید و قرار است روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه ساعت ۲۱ از شبکه پویا پخش می شود.

مجموعه “فرمانروایان مقدس” از داستان های بلندی همچون حضرت سموئل نبی، فرمانروایی طالوت، نبرد حضرت داوود با جالوت، فتح اورشلیم، نبرد حضرت داوود با آرامیان، حضرت سلیمان و ملکه صبا و فرجام حکومت حضرت سلیمان تشکیل شده است.

ایسنا

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

9 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.