اخبار

پروژه جدید خالق «یخ زده» مشخص شد

3.11Kviews
۰
(۰)

بعد از نویسندگی و کارگردانی انیمیشن پر طرفدار «یخ زده»، پروژه جدید جنیفر لی مشخص شد.

به گزارش تسنیم، جنیفر لی، یکی از نویسندگان و کارگردانان انیمیشن برنده اسکار «یخ زده» می خواهد اقتباسی از رمان «چروکی در زمان» داشته باشد و آن را برای کمپانی دیزنی آماده کند. این کتاب که نوشته مدلین له ‌انگلز است سال ۱۹۶۲ منتشر شده و به گفته لی، یکی از کتب مورد علاقه وی است.

ظاهرا اقتباس جنیفر لی از کتاب «چروکی در زمان» بر خلاف انیمیشن «یخ زده» به صورت فیلم سینمایی است. داستان این کتاب در مورد بچه هایی است که در زمان سفر می‌کنند تا پدر گمشده‌شان را بیابند. پدر آنها دانشمندی بوده که پس از کشف «تسارکت» ناپدید شده است. مثل «یخ زده» قرار است در این فیلم هم روی کاراکترهای زن پرداخت بیشتری صورت بگیرد و بار اصلی فیلم بر دوش آنها باشد. با این وجود گفته می‌شود اقتباس جنیفر لی، کاملا وفادارانه به اصل کتاب ولی با رویکردی منحصر به فرد است.

استارت این پروژه برای دیزنی در سال ۲۰۱۰ خورده است. زمانی که آنها جف استاکول را برای نوشتن فیلمنامه این اثر انتخاب کردند. این کتاب نخستین جلد از مجموعه «چهارگانه زمان» است. با این وجود هنوز مشخص نشده که آیا «ساکنان لانه موش» می‌خواهند ۳ جلد دیگر را هم به فیلم تبدیل کنند یا خیر؟

البته هنوز کارگردان قسمت نخست هم مشخص نشده و جنیفر لی فقط برای نوشتن فیلمنامه انتخاب شده است. احتمالا اگر کار لی در این فیلم هم به خوبی کارهای وی در «یخ زده» و «رالف خرابکار» باشد با یک فیلم «سفر در زمانی» خوب طرف خواهیم بود که می تواند درآمد زیادی را برای دیزنی ایجاد کند.

مطالعه کنید:  محیط ها چگونه مدل می شوند؟

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

15 + = 23

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.