اخبار

پنگوئن‌های ماداگاسکار مامور مخفی شدند

2.23Kviews
۰
(۰)

انیمیشن «پنگوئن‌های ماداگاسکار» یکی از انیمیشن های مورد توجه سال ۲۰۱۴ بود.

به گزارش مهر، «پنگوئن‌های ماداگاسکار» که در سینماهای آمریکا به فروشی ۸۳.۲ میلیون دلاری دست یافت، چهارمین فیلم از مجموعه «ماداگاسکار» است که اولین بار در سال ۲۰۰۵ اکران شد و از آن زمان تاکنون با دنباله هایش ۲.۲۵ میلیارد دلار در سراسر جهان بلیت فروخته است.

این فیلم که ساخته دریم ورکز است با حضور بندیکت کامبربچ ، تام مک گارت، کریس میلر و جان مالکوویچ ساخته شد. این بازیگران در نقش چهار برادر و چهار شخصیت اصلی بازی کرده اند؛ ریکو، اسکیپر، کووالسکی و پرایوت شخصیت‌های اصلی داستان به عنوان چهار برادر هستند و در این فیلم که از نظر داستانی مقدمه‌ای از ماجراهای چهار فیلم نمایش داده شده قبل است، نشان می دهند ‌چطور توانستند تبدیل به مامورهای مخفی شوند و بعدها با شخصیت منفی اصلی داستان یعنی دکتر اکتاویوس براین (با بازی مالکوویچ) مبارزه کنند. آن‌ها تبدیل به استادهای تغییر قیافه و جاسوسی می‌شوند و جلوی نقشه‌های شیطانی دکتر اکتاویوس در ایرلند را می‌گیرند.

پنگوئن‌های ماداگاسکار ابتدا به عنوان یک مجموعه پویانمایی تلویزیونی توسط شبکه نیکلودین آمریکا ساخته و در بیش از ۲۷ کشور پخش شد. شخصیت‌های اصلی این مجموعه، پنگوئن‌های کارتون ماداگاسکار هستند که در باغ وحش شهر نیویورک زندگی می‌کنند.

این انیمیشن به کارگردانی سیمون جی.اسمیت و اریک دارنل ساخته شده و فیلمنامه آن را مایکل کالتون و جان آبود نوشته اند.

مطالعه کنید:  دانشگاه تهران میزبان علاقه‌مندان و دوست‌داران انیمیشن

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.