اخبار

پوستر جدید کارتون «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲»

3.94Kviews
۰
(۰)

شرکت دریم‌ورکس انیمیشن پوستر جدید قسمت دوم فیلم انیمیشن «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲» (How to Train Your Dragon 2) از ۱۳ ژوئن ۲۰۱۴ به صورت دوبعدی، سه‌بعدی و آیمکس روی پرده سینماها می‌رود.

داستان فیلم دوم سه‌گانه «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» پنج سال پس از فیلم اول روی می‌دهد. وایکینگ‌ها با اژدهاها دوست شده‌اند و با آن‌ها سواری می‌کنند

هیکاپ حالا در سنین نوجوانی است. او و دوست اژدهایش، بی‌دندان همیشه با هم هستند. آن‌ها در آسمان پرواز می‌کنند، در مناطق ناشناخته می‌گردند و دنیاهای جدید را کاوش می‌کنند. یکی از ماجراهای این دو به کشف یک غار یخی مخفی می‌انجامد که خانه صدها اژدهای وحشی است. هیکاپ و بی‌دندان برای حفظ صلح درگیر یک نبرد می‌شوند

 

جی باروشل، جرارد باتلر، کیت بلانشت، کریگ فرگوسن، جیمان هانسو، امریکا فرارا، جونا هیل، کریستوفر مینتس-پلاس، تی.جی. میلر، کریستن ویگ و کیت هرینگتن صداپیشه‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید ۲» به کارگردانی دین دبلوا هستند.

قسمت اول این فیلم سال ۲۰۱۰ با بودجه ۱۶۵ میلیون دلار ساخته شد ۳۷۷ میلیون دلار فروخت. این فیلم نامزد جایزه اسکار در دو رشته بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم بلند انیمیشن بود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

مطالعه کنید:  تماشا کنید: ویژگی های جدید پلاگین میارمی

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

1 Comment

Leave a Response

+ 12 = 19

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.