اخبارکلیپ

پيشتازي و رکورد شکني يک کارتون تازه

4.61Kviews
۰
(۰)

فيلم کارتوني و جديد The Lego Movie (فيلم لگو) با فراتر رفتن از انتظارات فيلم تبديل به پرفروش ترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريکاي شمالي شد.

بانی فیلم : فيلم کارتوني و جديد The Lego Movie (فيلم لگو) با فراتر رفتن از انتظارات فيلم تبديل به پرفروش ترين فيلم اين هفته سينماهاي آمريکاي شمالي شد و در اين راه در ۳ روز پاياني هفته ۱۱/۶۹ ميليون دلار فروخت. اين دومين شروع فروش عالي در ماه فوريه در تمامي تاريخ و به تبع آن رکوردي تازه به حساب مي آيد و فقط آغاز فروش ۸۵/۸۳ ميليون دلاري «مصايب مسيح» کار تاريخي – مذهبي مل گيبسون در فوريه ۲۰۰۴ در بدو عرضه اش از «فيلم لگو» فراتر رفته است. بر اين اساس اين فيلم بهترين آغاز فروش را هم در ميان برترين کارتون هاي تاريخ حيات کمپاني برادران وارنر به ثبت رسانده است و پيش از اين «پاخوش» کارتون سال ۲۰۰۶ اين کمپاني با شروع فروشي ۵۳/۴۱ ميليون دلاري در اين زمينه رکورددار بود. در مورد دلايل فروش فراوان فيلم «لگو» مي توان به مسايلي چند اشاره کرد و از آن قبيل است يک کار بازاريابي و تبليغاتي قوي در ۳-۲ هفته منتهي به شروع پخش، معرفي کامل فيلم به دوستداران کارتون ها روي سايت هاي اختصاصي شان و البته خالي بودن بازار از رقباي قوي که بتوانند ميدان را از دست لگو درآوردند. از طرف ديگر نقدهاي کارشناسان و نظر اکثريت مردم عادي سينمارو هم نسبت به اين فيلم مثبت بود و انتقال حرف هاي آنان به ساير مردم به ديدن فيلم و سينما دوستان، آنها را هم تشويق به ديدن فيلم و روانه محل هاي نمايش آن کرد. محل هايي که از ۳۷۰۰ سالن هم در سطح آمريکا و کانادا سر مي زند.
از طرف ديگر سنت فروش زياد و توفيق فراوان فيلم هاي کارتوني که سال ۲۰۱۳ را درنورديد، به همان شدت به سال ۲۰۱۴ هم بسط يافته و اين فيلم ها با موضوعات شيرين و آموزنده خود از يک منظر فيلم هاي خانوادگي هم به حساب مي آيند و اگر اينگونه آثار در بازار کم باشند، جاي آنها را پر مي کنند که براي «يخ زده» در ماههاي اخير و اينک براي «لگو» صدق مي کند، آينده نزديک هم براي «لگو» بسيار مساعد جلوه مي کند زيرا تا ۱۷ اسفند که فيلم جديد «آقاي پي بادي و شرمن» عرضه مي شود، عملاً هيچ فيلم خانوادگي جديد ديگري به بازار نمي آيد و دوستداران اينگونه فيلم ها مجبورند به نمونه هاي موجود که
The Lego اينک بهترين آنهاست، قناعت ورزند.

مطالعه کنید:  اعلام نامزدهای نهایی اسکار 2016

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 71 = 77

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.