اخبارانیمیشن ایران

کارگاه آموزش انیمیشن دانشگاه تهران

12Kviews
۵
(۱)

کارگاه انیمیشن

کارگاه آموزش انیمیشن به همت کانون انیمیشن پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران  در محل این پردیس هنرهای زیبا و با همکاری استودیو گنبد کبود و با حضور آقایان بابک و بهنود نکویی برگزار خواهد شد . این برنامه روز نهم اسفند، با موضوع بررسی روند تولید انیمیشن دو بعدی و مراحل آن از ایده تا خروجی ، از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در تالار شهید آوینی پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران برگزار می گردد و ورود برای عموم دانشجویان و علاقه مندان آزاد است.

کانون انیمیشن پردیس هنرهای زیبا ، به تازگی در دانشگاه تهران مجوز فعالیت در زمینه انیمیشن و برگزاری کارگاه ها و نشست ها و جشنواره ها را دریافت کرده است. موسس این کانون سهیل سراجی بوده و دبیر آن سید محمدامین حاجی سید جوادی است .

به گفته مسولان این کانون ، فعالیت آن در جهت ورود هرچه بیشتر این هنر به فضای آکادمیک دانشگاه تهران و آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با انیمیشن فعال است و تمامی فعالیت های این کانون با هماهنگی و همکاری مسئولان امور فرهنگی دانشگاه و در حوزه و زیر نظر دانشگاه تهران عمل می کند.در حال حاضر این کانون مرکزی است در دانشگاه تهران که به “انیمیشن” می پردازد .

همچنین این کانون در نظر دارد در جهت هرچه گسترده تر شدن انیمیشن و فعالیت های مربوط به آن در فضای دانشگاه تهران فعالیت کند.

این خبر به درخواست برگزار کنندگان این کارگاه و نقل قولی از ایشان برای کمک به اطلاع رسانی آن منتشر شده است و خانه انیمیشن هیچ دخالتی در برگزاری این دوره ندارد .

مطالعه کنید:  انیمیشن کوتاه «کمک» به عنوان بهترین اثر در جشنواره اوکراین شناخته شد

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

3 Comments

  1. سلام
    اول تشكر ميكنم بابت سايت عاليتون
    ميخواستم بدونم امكان تهيه ي dvd اين كارگاه هست و به چه صورت.
    ممنون
    —–
    پاسخ : سعی میکنیم این موضوع را با برگزار کننده این کارگاه در میان بگذاریم و نتیحه را به شما اعلام کنیم .

  2. باسلام وخسته نباشید.
    لطفاشماره تماس و هزینه وطول دوره کلاس انیمیشن از مبتدی تاپیشرفته رو بفرمایید . ممنون

Leave a Response

+ 28 = 30

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.