اخبارکلیپ

کلیپ جدید انیمیشن کاپیتان زیرشلواری

2.83Kviews
۳
(۲)

 

انیمیشن کاپیتان زیرشلواری

کمپانی دریم ورکس اعلام کرده است ساخت این انیمیشن که بر اساس سری کتاب هایی اثر دو پیلکی می باشد را از سال ۲۰۱۱ در نظر داشته است. این کتاب ها برای اولین بار در سال ۱۹۹۷ منتشر شدند و در مورد دو کودک بازیگوش (جرج برد و هارولد هاچینز) می باشند. بیش از ۵۰ میلیون نسخه از کتاب های پیلکی در آمریکا وجود دارد، علاوه بر آن، این کتاب ها در ۱۹ کشور دیگر نیز به چاپ رسیده اند که در بعضی از آنها جزو پرفروش ترین کتاب ها نیز می باشند.

دیوید سورن (کارگردان انیمیشن توربو) کارگردان انیمیشن و نیوکولاس استالر(Neighbors و Storks)فیلمنامه نویس آن می باشد. در انیمیشن Captain Underpants بازیگرانی چون کوین هارت(بازیگر فیلم های Ride Along و Jumanji)در نقش جرج، توماس میدلدیچ(Silicon Valley وSearch Party)در نقش هارولد، نیک کرول(Loving و Sing)در نقش استاد پاپی پنتس، جردن پله(Key & Pele و Keanu)در نقش ملوین اسندلی و اد هلمز(The Office و The Hangover)در نقش اصلی کاپیتان اندرپنتس صداپیشگی خواهند کرد.

این انیمیشن که نام کلی و اصلی آن Captain Underpants: The First Epic Movie (کاپیتان زیرشلوری: اولین فیلم حماسی) می باشد قرار است که در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

مطالعه کنید:  تماشا کنید: جدیدترین تریلر انیمیشن مینیون ها

Leave a Response

35 + = 43

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.