اخبار

کمپانی دریم ورکس سال جدید را با معرفی تبلتی برای کودکان آغاز کرد

3.06Kviews
۰
(۰)

کمپانی دریم ورکس قصد دارد به زودی با رونمایی از تبلت جدیدی با نام «دریم تبلت»، با شخصیت‌های انیمیشنی خود به آموزش کودکان جهان بپردازد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، «دریم ورکس»، کمپانی سازنده‌ انیمیشن‌هایی چون «پاندای کونگفوباز»، «شرک» و «ماداگاسکار»، در همکاری با کمپانی فوهو، اقدام به ساخت تبلتی آموزشی برای کودکان کرده است که تمام شخصیت‌های اصلی آن، شخصیت‌های مشهور انیمیشن‌های ساخته شده در کمپانی «دریم ورکس» است.

«کمپانی فوهو»، نیز یک کمپانی سازنده تبلت با شعار «یادگیری بیشتر» است که کار اصلی آن ساخت تبلت‌های کودکانه است.

کمپانی «دریم ورکس» که سال ۱۹۹۴ توسط سه چهره یهودی هالیوود، «استیون اسپیلبرگ»، «جفری کاتزنبرگ» و «دیوید گفن» افتتاح شده است، هدف خود از ساخت چنین تبلتی را آموزش کودکان و در عین حال تبلیغ شخصیت‌های کارتونی خود عنوان کرده است.

بنا براین گزارش، نرم‌افزارهای نصب شده بر این تبلت، در زمینه‌های خواندن، نوشتن و ریاضیات کودکان را آموزش می‌دهد. 

کمپانی «دریم ورکس» اعلام کرده که کودکان از طریق یکی از برنامه‌های این تبلت تحت عنوان «یک هنرمند باش»،  همچنین قادر خواهند بود که با مراحل ساخت انیمیشن‌های «شرک»، «پاندای گونگفوباز» و «چگونه اژدهایت را تربیت کنی» آشنا شوند.

«دریم تبلت» اندروید بوده و  قرار است در دو نسخه ۸ و ۱۲ اینچی از هفته آینده برای اولین بار در لاس‌وگاس رونمایی شده و اوایل بهار بازار آمریکا شده و کمی بعد نیز وارد بازار جهانی شود.

کمپانی «دریم ورکس»، کمپانی مورد علاقه سیاستمداران در هالیوود است، آنچنانکه بیشتر سیاستمدارانی که قصد دیدار با سران هالیوود را دارند، از این کمپانی و رؤسای آن دیدار می کنند که از جمله این دیدارها می‌توان به بازدید «شیمون پرز»، رئیس جمهور اسرائیل و همچنین دیدار اخیر «باراک اوباما» از این کمپانی اشاره کرد و نکته جالب توجه تأکید هر دو آنها بر نقش مؤثر و غیرقابل انکار هالیوود بر آموزش کودکان است.

مطالعه کنید:  فیلم مستند پدربزرگ انیمیشن ایران

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 89 = 94

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.