مقالات

۱۰ شخصیت دیزنی که شایسته‌ی یک داستان عاشقانه‌اند

2.71Kviews
۳٫۹
(۱۹)

همه ما شخصیت‌های بسیاری از دنیای دیزنی می‌شناسیم که داستان‌های شیرین عاشقانه دارند. در این مطلب ۱۰ کاراکتر دیگر دیزنی را نام بردیم که شایسته یک قصه عاشقانه هستند.

از بل و دیو داستان «دیو و دلبر» گرفته تا کارل و الی انیمیشن «بالا»، دیزنی داستان‌های واقعا عاشقانه زیادی را در تاریخ استودیو خود ثبت کرده است. سالانه صدها مراسم عروسی و رویدادهای عاشقانه با الهام از بهترین زوج‌های دیزنی یا صحنه‌های عاشقانه یکی از فیلم‌های آن‌ها برگزار می‌شود، اما هنوز هم برخی از زوج‌ها و کاراکترها هستند که از این افتخار محرومند.

آن‌ها ممکن است تا حدودی فراموش شوند، نادیده گرفته شوند یا تنها فاقد یک داستان عاشقانه مخصوص خود باشند، اما ده‌ها شخصیت دیزنی وجود دارند که لایق کمی رابطه و داستان عاشقانه خواهند بود. مطمئنا این موضوع به استودیو آسیبی نمی‌رساند و باعث می‌شود طرفداران انیمیشن‌ها بیشتر از قبل این کاراکترها را دوست داشته باشند.

۱۰. میلو و کیدا از انیمیشن آتلانتیس (Atlantis)

میلو و کیدو

راستش را بخواهید، میلو و کیدا احتمالا یکی از واقعی‌ترین روابط شخصیت‌های انیمیشنی دیزنی را دارند، اما هنوز این رابطه‌ای است که نیاز به تحقیقات بیشتری دارد. اگرچه دنباله آن ساخته شد، اما باید چیزی مخصوص آن دو وجود داشته باشد که خواستگاری آن‌ها در خط مقدم داستانشان قرار گیرد.

دلیل اینکه آن‌ها نیازمند یک داستان عاشقانه و سرانجام ازدواج هستند این است که هر دوشان همان چیزی هستند که دیگری به دنبال آن می‌گردد. میلو عمرش را در جستجوی اثبات آتلانتیس گذراند و کیدا می‌خواهد فرهنگ مردمش را بفهمد و تفسیر کند. سناریوهای متعددی وجود دارد که می‌تواند ادامه‌ فوق‌العاده‌ای برای این کلاسیک علمی-تخیلی باشد.

۹. استیچ و انجل در انیمیشن لیلو و استیچ (Lilo And Stitch)

استیچ و انجل

در طول این مجموعه انیمیشنی در کانال دیزنی، استیچ علاقه موجود صورتی را به خود جلب کرد، زیرا او و لیلو در مورد جمع‌آوری آزمایشات از دست رفته جمبا تلاش می‌کردند. انجل، یا آزمایش ۶۲۴، دختر رویای او بود و با این حال او تنها در چند قسمت ظاهر شد.

مطالعه کنید:  «کتاب زندگی»؛ یک کارتون غیر سنتی و پر ابتکار

او در نمایشگاه‌های بیشمار و در پارک‌ها با او دیده شده است، اما هیچ کدام یک داستان عاشقانه واقعی ندارند. لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد، اما یک اتفاق زیبا و دوست داشتنی که برای هر دو مناسب باشد قطعا طرفداران را بسیار خوشحال خواهد کرد.

۸. باز و جسی در انیمیشن داستان اسباب‌بازی (Toy Story)

باز و جسی

رابطه باز و جسی با توجه به شکل کمدی جذاب و بالغ است، اما این رابطه‌ای است که فقط در مورد فیلم‌های داستان اسباب‌بازی مورد تمسخر و سوژه قرار گرفته است. در مورد داستان اسباب‌بازی ۴، جفت شدن این دو کاراکتر فقط برای پیشرفت داستان صورت گرفت، اما واقعا بعد از آن اصلا مورد توجه قرار نگرفته است.

لزوما نیازی به فیلم کامل اختصاص داده شده نیست، اگرچه این برای وودی و بو صادق بود، اما یک فیلم کوتاه که این زوج را در یک محیط عاشقانه نشان دهد، یک کمدی رمانتیک خواهد بود که با لمس نبوغ پیکسار انجام می‌شود.

۷. آقای شگفت‌انگیز و الاستیگرل در انیمیشن شگفت‌انگیزها (The Incredibles)

آقای شگفت انگیز

درست است که آقای شگفت‌انگیز و الاستیگرل قبلا در هر دو فیلم «شگفت‌انگیزها» ازدواج کرده‌ بودند، اما بدان معنا نیست که به اندازه کافی به رابطه آن‌ها رسیدگی شده باشد. هر دو فیلم در درجه اول بیشتر بر روی اعضای خانواده تمرکز می‌کنند، و در حالی که این موضوع خیلی هم خوب است، رابطه باب و هلن گهگاه به هم می‌ریزد.

آن‌ها دو تن از معدود قهرمانان دیزنی هستند که یک زوج واقعی‌اند و ازدواج آن‌ها به تنهایی می‌تواند دنباله خاص خود را ایجاد کند. از آنجا که اولین فیلمشان در روز عروسی آن‌ها آغاز می‌شود، شاید خوب باشد در یک پیش درآمد ببینیم که چگونه این دو با الهام از کتاب‌های کامیک دوران کلاسیک با یکدیگر آشنا شدند. مطمئنا پتانسیل زیادی برای داستان‌های متعددی وجود دارد.

۶. مکس و رکسان در انیمیشن ماجرای گوفی (A Goofy Movie)

مکس و رکسان

با موج نوستالژی دهه ۹۰ در سال‌های اخیر، «ماجراهای گوفی» بازبینی شده و مورد بحث طرفداران دیزنی قرار گرفته است. اما علیرغم علاقه عجیب و بامزه مکس و رکسان از دوران دبیرستان که نقش مهمی در فیلم داشت، رابطه آن‌ها از آن زمان به بعد ادامه پیدا نکرد.

مطالعه کنید:  نسخه دیگری هم از «کتاب جنگل» در راه است!

خارج از مجموعه‌های انیمیشنی مانند «داستان اردک‌ها» (Ducktales) و «خانه ماوس» (House of Mouse) ، رکسان اساسا و مکس نیز تا حدودی گم شده بودند. این دو همان زوجی هستند که می‌توانند به راحتی باعث راه‌اندازی مجدد یا یک داستان جدید برای این مجموعه باشند.

۵. اولاف در انیمیشن یخ‌زده (Frozen)

اولاف

ممکن است او هنوز به کسی علاقه‌ای نداشته باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که دیدن اولاف در تلاش برای بدست آوردن قلب یک آدم‌برفی شبیه خودش، مسحور کننده نخواهد بود. با توجه به طبیعت بازیگوش او با گیل و رابطه دوستی‌شان، هیچ دلیلی وجود ندارد که دیزنی نتواند برای او یک همراه عاشق دست و پا کند.

دادن بخش دوم به اولاف برای ایفای نقش می‌تواند یک ویژگی عالی برای شخصیت او باشد، همچنین در را برای خلق داستان‌های کوچک‌تر او باز می‌کند. مطمئنا او تنها کسی نیست که آغوش گرم را دوست دارد.

۴. شارلوت لابوف در انیمیشن شاهدخت و قورباغه (Princess And The Frog)

شارلوت لابوف

شارلوت لایق یک پایان افسانه‌ای‌تر دیزنی نسبت به فیلم شاهزاده و قورباغه بود. به هر حال، او زمان زیادی را با کسی که فکر می‌کرد نوین است گذراند، مردی که تصور می‌کرد قصد ازدواج با او را دارد. او از لحاظ عاطفی روی کسی سرمایه‌گذاری کرده بود، و در نهایت به نتیجه نرسید.

اکنون که او آموخته است همه آنطور که به نظر می‌رسد نیستند، و به تراویس در مهمانی خود فرصت دیگری می‌دهد. شاید این موضوع به او فرصتی ‌دهد تا شخصیت خود را کمی بهتر کند.

۳. هادس در انیمیشن هرکول (Hercules)

هادس

هادس یک شرور بسیار محبوب دیزنی است و او در خارج از «هرکول» مجموعه انیمیشن خودش را داشت. اما در حالی که دیدگاه دیزنی در مورد المپیکی‌ها بسیاری از پایه‌های اصلی پانتئون یونان را نشان می‌داد، پرسفونه به طرز حیرت‌انگیزی غایب بود.

با رواج بیشتر داستان هادس و پرسفونه، به لطف اقتباس‌هایی مانند «لور اولیمپوس» (Lore Olympus)، نمی‌توان به دیزنی زمان بهتری برای امتحان شانسش داد. و با توجه به اینکه جیمز وودز هنوز مدت‌ها بعد از فیلم صداگذاری هادس را برعهده دارد، فرصتی برای اجرای سرگرم کننده دیگری خواهد بود.

مطالعه کنید:  انتشار Octane Render 1.2

۲. کاپیتان جک اسپارو در فیلم دزدان دریایی کاراییب (Pirates Of The Caribbean)

کاپیتان جک اسپارو

کاپیتان جک ممکن است در مقطعی از بازی خود با آنجلیکا رابطه عاشقانه داشته باشد، اما این  به تفصیل ذکر شده و کاملا نمایش داده نشده است. او ثابت کرده است که هر زمان که دلش می‌خواهد، یا هر زمان که به اندازه کافی نوشیدنی داشته باشد، عاشق است و طرفداران زیادی هستند که دوست دارند بیشتر عاشق‌پیشگی او را ببینند.

کاپیتان غیر عادی ما ممکن است ادعا کند که عاشق دریا است، اما بارها و بارها ثابت کرده است که معشوق خوبی است. او به کسی نیاز دارد که در غنایم ماجراهای خود سهیم باشد و در صورت نیاز، افسار او را در دستانش بگیرد.

۱. نیک و جودی در انیمیشن زوتوپیا (Zootopia)

نیک و ج.دی

این زوج از بهترین‌های «زوتوپیا» در حال حاضر توسط بسیاری از طرفداران مورد توجه قرار گرفتند، اما روابط نیک و جودی ۱۰۰ درصد عاشقانه دیده نشده‌ است. با آمدن مجموعه اسپین‌آف «زوتوپیا» به دیزنی پلاس، امیدواریم این بدان معنا باشد که این زوج به طور متعارف برای این مناسبت کنار هم قرار می‌گیرند.

نیک و جودی خیلی خوب با هم کار می‌کنند، سخت است که نبینیم آن‌ها یک پایان شیریرن و عاشقانه با یکدیگر داشته باشند. آن‌ها در سطح کمدی با یکدیگر بسیار خوب عمل می‌کنند، دوستی آن‌ها از قبل بسیار عمیق است، و تماشای آن‌ها در کنار هم به عنوان یک زوج لذت مطلق خواهد بود. این یک فرصت طلایی است که دیزنی باید از آن به طور کامل استفاده کند.

منبع: screen rant ترجمه: digikala

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۹ / ۵٫ ۱۹

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

7 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.