آموزشمقالات

۱۵ تا از بهترین برنامه های ساخت انیمیشن ساده و حرفه ای اندروید و آیفون

6.16Kviews
۳٫۵
(۲۸)

آیا شما به دنبال برنامه‌ای هستید که بتوانید با گوشی همراه خود براحتی انیمیشن بسازید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید؟ پس این مطلب مختص شما است! ساخت انیمیشن می تواند کار جالب و کاربردی باشد.

دانلود بهترین برنامه ساخت انیمیشن و کارتون برای اندروید و آیفون

Best Animation Maker Apps for Android and iOS

امروزه انیمیشن تقریبا در همه زمینه ها مانند اهداف سرگرمی، تبلیغات و آگهی، سخنرانی ها و کنفرانس ها استفاده و کاربرد دارد. از آنجایی که گوشی های هوشمند در دسترس افراد هستند، پس ساخت انیمیشن با گوشی می تواند راه سریعی باشد. در ادامه بهترین برنامه های موجود را به شما معرفی خواهیم کرد.

نسخه کامل و بدون محدودیت برنامه های زیر را میتوانید از مارکت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

برنامه ساخت انیمیشن حرفه ای در آیفون با Animation Creator Hd

ساخت انیمیشن در آیفون با Animation Creator Hd

برنامه Animation Creator Hd اجازه می دهد تا الگو های خلاقانه خود را در گوشی های اپل متحرک سازید. این ابزار برای طراحی، ساده و قدرتمند است و امکاناتی همچون قلمو های مختلف، وارد کردن ویدیو از دوربین، مدیر صوتی، ناوبری آسان و نوار ابزار و.. اشاره کرد.

برنامه StopMotion Recorder برای ساخت انیمیشن در iOS

برنامه StopMotion Recorder برای ساخت انیمیشن در iOS

ابزار StopMotion Recorder یکی از قدیمی ترین فن آوری های ساخت انیمیشن است که در گوشی های آیفون قابل دسترس است. روند ساخت انیمیشن با این برنامه ساده است ولی نتیجه خوبی را خواهد داشت. شما می توانید با استفاده از دوربین و عکاسی از محیط آن را به انیمیشن تبدیل کنید.

برای ساخت ویدیو در گوشی نیز پیشنهاد می کنیم مطلب ۸ روش ساخت فیلم و ویدیو کلیپ با عکس در اندروید را مطالعه نمایید.

مطالعه کنید:  نام و خلاصه داستان How to Train Your Dragon 3 مشخص شد

برنامه انیمیشن سازی LookSee Animator برای اندروید

برنامه انیمیشن سازی LookSee Animator برای اندروید

با دانلود برنامه ساخت انیمیشن ساده  LookSee Animator در اندروید می توانید با عکس برداری، یک انیمیشن زمانبندی شده بسازید. این برنامه را می توان پیکربندی نمود و از قاب و.. روی تصویر استفاده کرد. امکان تنظیم تایمر برای دوربین نیز وجود دارد.

دانلود برنامه ساخت انیمیشن حرفه ای برای اندروید StickDraw

ساخت انیمیشن در اندروید با StickDraw

برنامه StickDraw برای ساخت کارتون هایی که روی کاغذ کشیده می شوند و محبوب هم هستند استفاده می شود. این برنامه ساخت انیمیشن را برای شما انجام می دهد که چه دنبال سرگرمی باشید و یا قصد یادگیری حرفه ای را داشته باشید، این برنامه برای شما مناسب خواهد بود.

Animation Studio برای ساخت کارتون در آیفون

Animation Studio برای iOS

با دانلود برنامه ساخت کارتون آیفون Animation Studio به شما این امکان داده می شود تا یک انیمیشن متحرک در آیفون ایجاد کنید. شما می توانید در این برنامه کاراکتر های مختلف، موسیقی و صدای دوبله اضافه کنید و آن را به راحتی به اشتراک بگذارید.

برنامه انیمیشن سازی برای اپل iStopMotion 3

ابزار انیمیشن iStopMotion 3 آیفون

برنامه iStopMotion 3 حتی توسط حرفه ای ها هم استفاده می شود. این برنامه شامل پلت فرم مجازی است که اجازه می دهد اشیا در پس زمینه متحرک شوند.

برنامه آیفون Plastic Animation Studio برای انیمیشن سازی

برنامه آیفون Plastic Animation Studio برای انیمیشن سازی

برای استفاده از برنامه انیمیشن سازی برای آیفون Plastic Animation Studio کافیست تا طرح را در برنامه آپلود کنید و ساختار آن را تغییر دهید. سپس با فناوری های برنامه آن را به انمیشن تبدیل کنید! علاوه بر امکان ویرایش، امکان تغییر تصویر، حذف موارد غیر ضروری و.. نیز در برنامه وجود دارند.

آیا به ویدیو های استاپ موشن علاقه مندید؟ پس مطلب ۳ روش ساخت ویدیو استاپ موشن در اندروید را مطالعه نمایید.

برنامه ساخت انیمیشن ساده FlipaClip برای اندروید

برنامه ساخت انیمیشن FlipaClip برای اندروید

یکی از محبوب ترین انیمیشن ساز حرفه ای اندروید FlipaClip می باشد. در این برنامه می توانید به راحتی کلیپ های کوتاه تهیه کنید و کارتون های خود را بر اساس اصل فریم و قاب پیش ببرید. این برنامه به صورت خودکار انیمیشن را می سازد و فقط کافیست مقداری تغییرات در تنظیمات به وجود آورید و با یادگیری اقدام به مونتاژ کنید. برنامه FlipaClip قادر به ایجاد انیمیشن های عالی است که می تواند با استفاده از توابع مختلف و رابط ساده برای شما مفید باشد.

مطالعه کنید:  اسامی 35 فیلم پویانمایی جشنواره کودک 27 اعلام شد

ساخت انیمیشن در اندروید با PicsArt Animator

ساخت انیمیشن در اندروید با PicsArt Animator

احتمالا شما از برنامه PicsArt برای ویرایش عکس استفاده کرده باشید! اپلیکیشن ساخت انیمیشن PicsArt Animator از دیگر برنامه های این تولید کننده است که گزینه محبوبی برای ابداع انیمیشن می باشد. برای استفاده از این برنامه مهارت خاصی لازم نیست و می توانید با استفاده از فریم ها، ابزار های رسم، برچسب های متحرک و.. اقدام به درست کردن فیلم کارتونی و GIF متحرک کنید.

انیمیشن سازی با Animate it در اندروید

انیمیشن سازی با Animate it در اندروید

برنامه Animate it نیز ابزاری حرفه ای در این زمینه می باشد. این سرویس برای انیماتورها، دانش آموزان و دانشجویان و طرفداران انیمشن سازی کاربردی می باشد. در این برنامه بخش های مختلفی برای انتخاب پوسته، شخصیت و موارد دیگر وجود دارد.

برنامه Animation Desk اندروید

برنامه Animation Desk اندروید

برنامه Animation Desk یک برنامه انیمیشن سازی افزایشی برای کاربران اندروید است. رابط کاربری برنامه خوب و ساده است و هر کسی می تواند آن را استفاده کند.

ساخت انیمیشن با Stop Motion Studio در اندروید

ساخت انیمیشن با Stop Motion Studio در اندروید

برنامه Stop Motion Studio امکان ساخت انیمیشن با موبایل، فیلم متحرک و کارتون را به شما می دهد. این ابزار ویژگی های منحصر به فردی دارد.  قاب در این برنامه به طور خودکار برای ایجاد انیمیشن خلاقانه تنظیم می شود. گزینه هایی برای معکوس کردن، کپی و حذف فریم نیز وجود دارد.

ساخت انیمیشن متنی در اندروید با Text Animation Maker

ساخت انیمیشن متنی در اندروید با Text Animation Maker

اگر به دنبال تبدیل و ساخت کارتون با متن و نوشتار هستید، برنامه Text Animation Maker را امتحان کنید. ۲۵ گونه متفاوت متن وجود دارد که قابلیت ویرایش در برنامه و حتی اضافه کردن و ویدیو را دارد. خروجی این برنامه در فرمت های MP4 و GIF قابل دسترس می باشد.

مطالعه کنید:  اندرو استانتون و سرنخ‌هایی برای یک داستان خیلی خوب

برنامه Video Animation Maker برای اندروید

برنامه Video Animation Maker برای اندروید

ابزار Video Animation Maker یکی دیگر از کاربردی ترین های در این زمینه می باشد. امکان ساخت انیمیشن های متنوع در این برنامه وجود دارد. می توانید یک چهره و شخصیت در برنامه طراحی کنید و به آن حرکت، صدا و.. اضافه کنید.

همچنین مطالعه مطلب آموزش و معرفی سرویس های آنلاین ساخت تصاویر متحرک GIF نیز در این زمینه می تواند برای شما مفید و کاربردی باشد.

 ساخت انیمیشن ساده در اندروید با Stick Fighter
سرویس Stick Fighter

از دیگر برنامه های انیمیشن سازی در اندروید می توان به Stick Fighter اشاره کرد. با این برنامه ساده در سبک Flipbook می توانید انیمیشن بسازید. امکان ساخت نبرد کارتونی با شمیر و تفنگ و.. نیز در این برنامه وجود دارند. تغییر رنگ اشیا، وجود Props ها، ویرایش فریم، ایمپورت (Import) و اکسپورت (Export) با فرمت های مختلف از امکانات این برنامه می باشد.

 

منبع: anzalweb

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۵ / ۵٫ ۲۸

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

25 + = 35

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.