اخبار

«۶ قهرمان بزرگ» سومین انیمیشن پرفروش دیزنی شد

2.51Kviews
۰
(۰)

با کسب جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال موفقیت‌های «۶ قهرمان بزرگ» وارد فصل جدیدی شده است.

به گزارش تسنیم، در هشتاد و هفتمین دوره مراسم آکادمی، برای دومین سال پیاپی نماینده مستقل کمپانی دیزنی توانست جایزه بهترین انیمیشن سال را به خودش اختصاص دهد. حالا این اثر در فروش هم به موفقیت رسیده و تبدیل به سومین محصول پر فروش تاریخ کمپانی دیزنی شده است.

«6 قهرمان بزرگ» چندی پیش با ثبت رکورد فروش ۶۰۵ میلیون دلار موفق شد انیمیشن «ژولیده» را پشت سر بگذارد و به عنوان سوم دیزنی دست پیدا کند. اما هنوز فاصله قابل توجهی با فیلم های اول و دوم این رده بندی، «یخ زده» و «شیر شاه» دارد. با این وجود و علیرغم گذشت ۲۰ هفته از اکران «6 قهرمان بزرگ»، این محصول هنوز در ۲۵ منطقه روی پرده است و پتانسیل رسیدن به رتبه های بالاتر را هم دارد. چرا که یکی از این ۲۵ منطقه مربوط به چین است که به تازگی و هفته گذشته اکران فیلم را آغاز کرده. مراسم افتتاحیه این اثر در چین تبدیل به پر فروش ترثین نمایش اول یکی از محصولات دیزنی در تاریخ این کمپانی هم شد.

«6 قهرمان بزرگ» جدیدترین محصول انیمیشنی کمپانی دیزنی است که برای اولین بار با همکاری مارول ساخته شده است. داستان این فیلم که از روی کمیک های کمپانی مارول اقتباس شده در شهر خیالی سان فرانسوکیو اتفاق می افتد. این محصول چندی پیش با شکست دادن آثاری چون «ماجرای پرنسس کاگویا»، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم؟۲»، «غول های جعبه ای» و «ترانه دریا» و در غیبت انیمیشن بزرگی مثل «فیلم لگویی» توانست جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال را به خودش اختصاص دهد.

مطالعه کنید:  پشت صحنه ساخت Waitrose – Coming Home

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 9 = 16

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.