اخبار

صداپیشگان انیمیشن شگفت انگیزان ۲ مشخص شدند

شگفت انگیزان 2
شگفت انگیزان 2
6.24Kviews
۲
(۲)

دنباله‌ی The Incredibles یعنی انیمیشن شگفت‌ انگیزان ۲ قرار است تا بالاخره پس از ۱۴ سال که طرفداران منتظر آن بوده‌اند، در ماه ژوئن امسال به سینماها خواهد آمد. اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با داستان این انیمیشن و صداپیشگان آن در دسترس است. دیزنی لیست کامل عوامل دوبله‌ی این انیمیشن را منتشر کرده و در کنار اسامی، توضیحات بیشتری راجع به آن‌ها نیز در اختیار قرار داده است.

بیشتر عوامل انیمیشن شگفت‌ انگیزان ۲ همان اشخاصی هستند که در قسمت پیشین آن در این پروژه حضور داشته‌اند. این افراد شامل کریگ تی نلسون (آقای شگفت‌انگیز)، هالی هانتر (دختر لاستیکی)، سارا واول (ویولت) هستند. در کنار این اشخاص، صداپیشگی شخصیت «دش» در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ بر عهده ی هاک میلر قرار گرفته است. همچنین شخصیت فروزون با صداپیشگی ساموئل ال جکسون نیز در این انیمیشن حضور دارد. طراح لباس، ادنا مود، نیز مجددا توسط نویسنده و کارکردان، Brad Bird صداگذاری شده است.

از جمله افرادی که برای صداگذاری شخصیت‌های جدید انیمیشن شگفت انگیزان ۲ به کار گرفته شده‌اند می‌توان به بازیگران سریال بریکین بد، باب اودنکرک و جاناتان بنکس اشاره کرد. اودنکرک نقش شخصیتی به نام وینستون دوور را ایفا می کند که در کنار خواهرش اویلین (کاترین کینر) مدیر یک شرکت جهانی ارتباطات است. بنکس نیز نقش شخصیتی به نام ریک دیکر را ایفا خواهد کرد که مدیریت ارگانی را بر عهده دارد که وظیفه‌ی آن پنهان کردن هویت مخفی ابرقهرمانی اعضای خانواده‌ی پار است. خبر بد اینجاست که در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ این سازمان منحل می‌شود و خانواده‌ی پار می‌بایست به فکر خودشان باشند.

مطالعه کنید:  گفتگو با دو سوپروایزر انیمشن The Peanuts Movie

دو شخصیت تازه‌ی دیگر حاضر در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ «ووید» با صداگذاری سوفیا بوش و «سفیر» با صداگذاری ایزابلا روسلینی هستند. در ادامه ی این مطلب می توانید لیست کامل شخصیت‌ها را مشاهده نمایید.

در رویداد D23 دیزنی در تابستان امسال، کارگردان و نویسنده‌ی این انیمیشن اعلام کرد که تمرکز انیمیشن شگفت انگیزان ۲  بر روی ماجراجویی‌های ابرقهرمانانه‌ی هلن خواهد بود و باب نقش پدر درون خانه را ایفا خواهد کرد و سعی می‌کند فزند کوچکشان جک‌جک را که مدام قدرتمند‌تر و قدرتمندتر می‌شود را مهار کند. تریلر رونمایی از این انیمیشن را ببینید:

انیمیشن شگفت انگیزان ۲ در تاریخ ۱۵ جولای سال ۲۰۱۸ به اکران خواهد رسید. این انیمیشن ابتدا قرار بود در ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر شود اما سپس تاریخ اکران آن با «داستان اسباب بازی‌ها ۴» عوض شد.

آقای شگفت‌انگیز:

از زمانی که فعالیت ابرقهرمان‌ها غیرقانونی اعلام شد، باب به همراه هلن بر روی خانواده‌اش متمرکز ششده است. زمانی که در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ هلن برای تغییر دادن نظرات عمومی درباره‌ی ابرقهرمانان فراخوانده می‌شود، باب به تنهایی کارهای خانه را انجام می‌دهد و با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود.

دخترلاستیکی:

در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ هلن درگیر کمپینی برای بازگرداندن ابرقهرمان‌ها به جایگاه پیشین آن‌ها شده است. بی‌صبرانه منتظر دیدن صحنه‌های اکشن مرتبط با او هستیم. علی‌الخصوص به این خاطر که شخصیت منفی جدیدی نیز آمده است که هلن باید با او روبرو شود.

دش:

دش یک پسربچه‌ی ۱۰ ساله است که به دنبال ماجراجوئی‌ست و انرژی و توان بی پایانی دارد. او به توانایی‌های خود افتخار می‌کند و در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ شاهد این موضوع خواهیم بود که نمی‌تواند بفهمد چرا باید قدرت‌های خود را از دیگران مخفی نگه دارد.

مطالعه کنید:  به مناسبت 55 سالگی تیم برتون/ مردی با کابوس‌های دوست‌داشتنی!

ویولت:

ویولت را به عنوان یک نوجوان درون‌گا و باهوش می‌شناسیم که زخم‌زبان‌های موثری نیز می زند. در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ او به قدرت‌های ابرقهرمانی خود مسلط می‌شود.

ادنا:

ادنا یکی از شخصیت‌های محبوب ماست که تکنولوژی را با مد ترکیب کرده است. در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ می‌بینیم که او مشتاق بازگشت ابرقهرمانان است تا بتواند به حرفه‌ی مورد علاقه‌ی خود یعنی درست کردن لباس‌های ویژه‌ی بدون شنل است بپردازد.

فروزون:

او بهترین دوست باب است و می‌تواند با یک اشاره، یخ تولید کند. او اگر ببیند که در صورت به تن کردن لباس ویژه‌اش به اتمام مخفی‌کاری ابرقهرمانان منجر می‌شود، لحظه‌ای درنگ نمی‌کند.

وینستون دوور:

وینستون به همراه خواهر اویلین مدیریت یک شرکت جهانی ارتباطات را بر عهده دارد و یکی از بزرگترین طرفداران ابرقهرمان‌هاست که می‌خواهد آن‌ها به وضعیت پیشین خود بازگردند.

اولین دوور:

اولین مغر متفکر شرکن وینستون است و مهارت بالایی در سر و کله زدن با تکنولوژی دارد. او هیچ‌گاه با مشکلی مواجه نشده است که توانایی حل آن را نداشته باشد.

ریک دیکر:

او مسئول سازمان مخفی کردن هویت ابرقهرمان‌‌هاست و به خانواده‌ی پار کمک می‌کند تا هویت خود را مخفی نگه دارند. در انیمیشن شگفت انگیزان ۲ سازمان تحت کنترل او منحل می‌شود و خانواده‌ی پار به حال خود رها می‌شوند.

سفیر:

او یکی از مدافعین ابرقهرمان‌هاست و در پشتیبانی از آن‌ها و قانونی کردن فعالیت‌هایشان متعهد است.

ووید:

ووید یکی از بزرگ‌ترین طرفداران دختر لاستیکی است که می‌خواهد شبیه به او باشد. قدرت ماورایی او این است که می‌تواند اشیاء پیرامونش را با ساختن هاله‌ای اطراف آن‌ها ناپدید و پدیدار کند.

مطالعه کنید:  جدیدترین انیمیشن هایائو میازاکی در گیشه رکورد زد

منبع: گیم نیوز

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۲ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 15 = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.