اخبار

نام و خلاصه داستان How to Train Your Dragon 3 مشخص شد

2.37Kviews
۰
(۰)

قسمت جدید انیمیشن سینمایی «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» (How to Train Your Dragon 3) با نام «دنیای مخفی» (The Hidden World) شناخته خواهد شد.

به دنبال خبر ساخت فیلم جدید «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، این مطلب بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی و به خصوص توئیتر داشت. سری سوم این فیلم، تحت عنوان «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای مخفی» (How to Train Your Dragon: The Hidden World) سال آینده به نمایش در می آید. در این دوره از جشنواره بین المللی انیمیشن Annecy که در شهر آنسی فرانسه برگزار می شود، فرصتی استثنایی در اختیار تماشاچیان قرار می گیرد؛ آنها می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد این فیلم که به عنوان اثری جدید از شرکت فیلمسازی دریم ورکس و دین دبلوا، کارگردان «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» شناخته می‌شود، دریافت کنند. این معرفی قرار است که روز پنجشنبه، ۱۴ ژوئن در سالن بونلیو، محل اصلی برگزاری این جشنواره اتفاق بیفتد.

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم با فاصله، یکی از بهترین انیمیشن های دریم ورکس است و علاقه مندان حسابی از به نمایش در آمدن نسخه بعدی آن هیجان زده شده اند. نکته جالب توجه اینجاست که ورایتی فهرستی از بازیگران این انیمیشن را نیز ارائه کرده که طی آن قرار است، جی باروشل (Jay Baruchel)، کیت بلانشت (Cate Blanchett)، جرارد باتلر (Gerard Butler) و کریگ فرگوسن (Craig Ferguson) در این انیمیشن نقش آفرینی کنند و این موضوع جای تعجب دارد، چرا که شخصیتی که باتلر در «چگونه اژدهای خود را آموزش دهیم ۲» به جایش صحبت می کرد، در فیلم مرده بود.

مطالعه کنید:  Assassin’s Creed Unity

کمپانی یونیورسال همچنین معرفی کوتاهی از این فیلم آورده: «هنگامی که هیکاپ تصمیم می گیرد تا رویایش برای ساخت یک آرمان‌شهر همراه با آرامش مخصوص اژدها را عملی کند، یافتن یک رفیق نااهل توسط «بی دندان» همه چیز را به هم می زند. وقتی خطر پیش می آید و حکومت هیکاپ به عنوان رئیس دهکده زیر سوال می‌رود، اژدها و اژدها سوار باید تصمیمات مهم و غیرممکنی را بگیرند تا هم نوعان خود را نجات دهند.»

این خلاصه جالب به نظر می رسد، چون شخصیت بی دندان پررنگ تر شده و حضور او در این فیلم تنها به خاطر سواری دادن به هیکاپ نیست و حالا او هم انگیزه هایی مخصوص به خود دارد.

منبع: mag.plaza

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 23 = 29

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.