اخبار

پتن اسوالت از احتمال ساخت دنباله انیمیشن Ratatouille می‌گوید

راتاتویی
راتاتویی
1.79Kviews
۰
(۰)

پتن اسوالت در مصاحبه جدید خود در مورد احتمال ساخت یک دنباله برای انیمیشن Ratatouille (راتاتویی) صحبت کرده است.

پتن اسوالت تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی از جمله سریال BoJack Horseman (بوجک هورسمن) و سریال The Goldbergs به‌عنوان صداپیشه حضور داشته است. او اخیرا صداپیشگی شخصیت مکس در انیمیشن The Secret Life of Pets 2 (زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲) را بر عهده گرفته و جانشین لوئی سی.کی. در این انیمیشنشده است. با این حال، انیمیشن Ratatouille مهم‌ترین اثری است که اسوالت در آن حضور داشته و او در این انیمیشن صداپیشگی شخصیت رمی را بر عهده داشته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسوالت از احتمال ساخت دنباله این انیمیشن می‌گوید. در مصاحبه با پادکست PeopleTV، اسوالت به سوالی در مورد علاقه‌اش به ساخت دنباله انیمیشن راتاتویی پاسخ داد و گفت که اگر فیلمنامه خوب و مناسبی وجود داشته باشد، او برای صداپیشگی دوباره شخصیت رمی در دنباله انیمیشن Ratatouille باز می‌گردد. اسوالت گفت:

من یک دنباله نمی‌خواهم که ساخته شود که فقط ساخته شده باشد. من تنها در صورتی می‌خواهم که یک دنباله ساخته شود که بِرَد بِرد یک فیلمنامه عالی برای آن داشته باشد و سپس ما آن را انجام خواهیم داد.

Patton Oswalt

اسوالت در واقع اشاره‌ای به مصاحبه برد برد در مورد ساخت انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) کرده است که گفته بود که اگر فیلمنامه و ایده مناسبی برای این انیمیشن وجود نداشت، هیچگاه دنباله انیمیشن The Incredibles (‌شگفت‌انگیزان) را نمیساخت و به همین منظور ۱۴ سال ساخت دنباله این انیمیشن طول کشیده است. با این حال، پیکسار پیش از این گفته بود دیگر برنامه‌ای برای ساخت دنباله ندارد و تصمیم دارد روی انیمیشن‌های ارجینال تمرکز کند؛ اما اگر ایده مناسبی برای دنباله انیمیشن Ratatouille وجود داشته باشد، ممکن است که پیکسار نیز کمی از تصمیم خود عقب نشینی کند.

مطالعه کنید:  نحوه مدلسازی در انیمیشن دانشگاه هیولاها

انیمیشن Ratatouille به کارگردانی و نویسندگی برد برد، در سال ۲۰۰۷ به‌روی پرده‌های سینما رفت و با استقبال و تحسین منتقدان و تماشاگران روبه‌رو شد. این انیمیشن داستان رمی را روایت می‌کند که یک موش است که در پاریس زندگی می‌کند و می‌خواهد یک سرآشپز شود؛ اما به‌خاطر نارضایتی خانواده‌اش و تعصب آدم‌ها ناگزیر است کارهای دیگری انجام دهد. انیمیشن Ratatouille بیش از ۶۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و نامزد دریافت ۵ جایزه اسکار نیز شد که در نهایت موفق به دریافت جایزه بهترین انیمیشن سال ۲۰۰۸ شده است.

منبع: zoomg

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

4 + = 10

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.