مقالات

۵ کلیدی که یک انیماتور برای موفقیت به عنوان به آنها نیاز دارند

کلید
2.8Kviews
۳٫۳
(۳)

فروتنی

رفتار شما نقش کلیدی در موفقیت شما دارد. چه کسی می خواهد با یک آدم بی ادب صحبت کند؟ مسلما هیچ کس نمی خواهد. این به معنی نیست که شما حقوق خود را نادیده بگیرید. در مورد شخصیتی که دارید اعتماد به نفس داشته باشید. افکار خود را به اشتراک بگذارید و به دیگران احترام بگذارید. همواره به یاد داشته باشید که برای غلبه بر مشکلات و چالش ها راه های بیشتری غیر از راهی که به ذهن شما می رسد وجود دارد.

اشتیاق و عطش

این مورد شاید از مهترین کلید های موفقیت باشد. اشتیاق و عطش در یادگیری بسیار مهم است. هیچ وقت این حس را نداشته باشید که غنی و کامل شده اید. همیشه چیز هایی برای یادگیری وجود دارد. زمانی که شما مدام در حال جستجو و راه و روش های دیگری هستید در این زمان است که استعداد شما شکوفا خواهد شد.

عزم جزم

تمرکز خود را از دست ندهید. به یاد داشته باشید شما هیچ گاه نمی توانید یادگیری را متوقف کنید و همواره باید به فکر تمرین کردن و رشد کردن باشید. همواره در مسیری که انتخاب کرده اید پویا باشید و از سعی و تلاش برای رسیدن به جایگاه خود دست بر ندارید.

اعتماد به نفس

بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از عوامل موفقیت انسان در هر کاری داشتن اعتماد به نفس است. همواره به کاری که می کنید افتخار کنید. همه می‌دانیم که صلاحیت و شایستگی برای موفقیت شغلی و رضایت شخصی در محیط کار ضروری است، اما بدون اعتماد به نفس مانند پرنده‌ای با یک بال خواهیم بود. در واقع اعتماد به نفس و صلاحیت، دو بال پرواز بر فراز آسمان موفقیت شغلی هستند. اگر بدانیم چگونه در محیط کار اعتماد به نفس داشته باشیم، نصف راه موفقیت شغلی را طی کرده‌ایم. اعتماد به نفس باعث می‌شود هم از لحاظ حرفه‌ای رشد کنیم و هم اوقات بهتری در میان همکاران و محیط کاری تجربه کنیم.

مطالعه کنید:  نورپردازی در انیمیشن - بخش معرفی (قسمت اول)

تعادل

تمام زندگی کار کردن و تمرکز بر روی کار انیمیت کردن نیست بلکه کسانی موفق هستند که بتوانند بین کار و زندگی شخصی خود تعادل را رعایت کنند. این روزها برقراری تعادل میان کار و زندگی را می توان از جمله شاهکارهای آدم ها دانست که خیلی هم راحت به نظر نمی رسد. یکی از دلایل این مسئله آن است که تکنولوژی باعث شده کارمندان همیشه و در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس باشند و به این وسیله فاصله بین خانه و کار تقریبا از بین رفته است.

منبع: animationmentor

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۳ / ۵٫ ۳

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

23 + = 30

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.