اخبارانیمیشن ایران

حضور يكروزه نمايندگان هيئت مديره آسيفا ايران و هيئت همراه در اصفهان

هيئت مديره آسيفا اصفهان
هيئت مديره آسيفا اصفهان
2.01Kviews
۰
(۰)

هيئت مديره آسيفا اصفهان

هیات مدیره آسیفا ایران در سفری یک روزه که در تاریخ پنج شنبه چهارم بهمن ماه به اصفهان داشتند، توسط هیات مدیره آسیفای شعبه اصفهان به گرمی مورد استقبال قرار گرفتند.
در این دیدار که در جمع هیات مدیره آن شعبه و تنی چند از اعضای فعال انیمیشن در اصفهان صورت گرفت، پیرامون موضوعات متعددی بحث و گفتگو شد. در ابتدا، مریم کشکولی نیا؛ رئیس هیات مدیره آسیفا ایران، درباره فعالیتهای آسیفای جدید در چند ماه گذشته صحبت کردند و به ضرورت تعامل با شعبی که از قبل راه اندازی شده اند اشاره کردند. در ادامه، مهدی خرمیان و محمد مقدم و حسین مرادی زاده نیز بر ضرورت ارتباط و تعامل هر چه بیشتر آسیفای مرکز با همه اعضای فعال در حوزه انیمیشن در سراسر ایران تاکید کردند.
سپس در ادامه جلسه، علی مفضّلی؛ مدیر عامل آسیفای شعبه اصفهان؛ ابتدا درباره نحوه شکل گیری آسیفا در آن شهر توضیحاتی دادند و همچنین گزارشی از فعالیتهای آن شعبه در سالهای گذشته به هیات مدیره آسیفا ایران ارائه کردند.
پس از ارائه این گزارش، هیات مدیره هر دو آسیفای ایران و آسیفای شعبه اصفهان درباره مواردی از قبیل اصلاحات در اساسنامه، نحوه عضو گیری و پذیرش اعضا در اصفهان، نحوه پرداخت حق عضویتها، محدوده فعالیتهای آسیفای شعبه اصفهان، نحوه ارائه گزارشهای فصلی، نحوه ارتباط بین شعب آسیفا با آسیفای مرکز و همچنین فعالیتهای مشترک بین آسیفا مرکز و سایر شعب آسیفا به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین قرار شد کمیته نمایش آسیفای ایران در مورد برنامه پخش و تحلیل فیلمهای فیلمسازان انیمیشن و همچنین کمیته پژوهش و آموزش در بخش برگزاری ورکشاپهای آموزشی همکاری وسیعتر و تنگاتنگی با آسیفا در اصفهان داشته باشند.
در پایان جلسه، نسخه ای از اولین شماره نشریه آسیفانامه به آسیفای شعبه اصفهان اهدا شد.

مطالعه کنید:  نورپردازی در انیمیشن – فصل چهارم:روند کار نورپرداز (قسمت هفتم)

 

هيئت مديره آسيفا اصفهان:

حضور يكروزه نمايندگان هيئت مديره آسيفا ايران و هيئت همراه در اصفهان نقطه عطفي بود در همكاريهاي پيشين و آغازي اميدبخش براي برنامه هاي بعدي.

تا كنون، عمده برنامه هاي مشابه با تقاضا و برنامه ريزي اصفهان و بعضا در خلال برنامه هاي ديگر شكل ميگرفت، اما اين بار همكاران ما به خواسته خود، صرفا به نيت برگزاري اين جلسه و با عزم شخصي پا در اين مسير گذاشتند و حتي مسافت طولاني، سرماي زمستان، خشكي زاينده رود و اقتصاد بحران زده هم نتوانستند مانع اين عزم راسخ باشند.

سپاسگزاري از اين جمع پرمايه كه سوابق هركدام از ايشان مزين است به انبوهي از افتخارات ملي و بين المللي با اين سطور كار دشواري است؛ با اين وجود، اين حضور خودجوش و داوطلبانه (كه به معناي واقعي كلمه، يك “فعاليت فرهنگي” بود) يقينا بازخوردي مثبت و سريع از سوي جامعه انيميشن اصفهان خواهد داشت و از سوي ديگر اميدواريم الگويي براي ساير فعالان فرهنگي شهر و كشورمان نيز باشد.

جاني دوباره به اين انجمن دميده شد… سپاسگزاريم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 53 = 59

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.