اخبار

بازگشت میکی ماوس به دنیای انیمیشن

6.85Kviews
۰
(۰)

میکی ماوس

میکی ماوس مشهورترین شخصیت کارتونی جهان، در مجموعه جدیدی از کارتون های کوتاه آنهم به سبک طراحی های رترو، به دنیای سینما بازگشته است.

پیش نمایش کارتون های جدید او، در کنار نمونه هایی از کارتون های قدیمی و تاریخچه ساخت آن ها، در موزه والت دیسنی شهر سانفرانسیسکو آغاز شده است. در این نمایشگاه، مدل های قدیمی و فیلم های دو بعدی در کنار انیمیشن های کاملا جدید به نمایش درآمده اند.

در این نمایشگاه همچنین می توان ستارگان کارتون های مختلفی مانند میکی ماوس، مینی ماوس، دونالد داک، گوفی و پلوتو را مشاهده کرد.

پل رودیش تهیه کننده و کارگردان مجموعه جدید می گوید: «ساخت سری جدید میکی ماوس و دادن فرصتی دوباره به این شخصیت کارتونی، کمی دلهره آور بود. زیرا همچنان نمونه های اصلی و قدیمی این شخصیت های کارتونی مشاهده می شوند

سری جدید میکی ماوس حاوی داستان هایی با ویژگی های دنیای امروز است و البته سعی شده شخصیت معصوم و طنز کارتونهای مشهور میکی ماوس در دهه های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ میلادی نیز حفظ شود و داستان های میکی ماوس و دوستانش متاثر از طراحی های گرافیکی دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ میلادی اجرا گردد.

معاون شبکه تلویزیون دیسنی می گوید: «در سری جدید از بسیاری از نمادهای قدیمی اقتباس شده است و در تمام بخش های کارتون می توان این نشانه ها را یافت. اما این کار با نگاهی به آینده و دنیای مدرن صورت گرفته است. در همه جا می توان تاثیر آنچه در گذشته رخ داده است را در زندگی میکی ماوس و دوستانش یافت. ما در دکوراسیون، فضای دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰میلادی را مشاهده می کنیم. آنچه وجود داشته، منبع الهام بخشی برای طراحی داستان های میکی موس در دنیای مدرن بوده است

مطالعه کنید:  تماشا کنید: انیمیشن کوتاه «پایپر»

در کارتون های جدید، میکی ماوس به تمام قاره ها سفر می کند. مثلا در یکی از داستان او سعی دارد در ژاپن قطاری بگیرد و در کارتونی دیگر، میکی ماوس در پاریس به فرانسوی سخن می گوید و با موتور گازی خیابان های پاریس را می پیماید.

از آنجا که شبکه تلویزیونی دیسنی در بیش از ۱۵۰ کشور جهان پخش می شود، مجموعه ای جذاب برای بخش عمده ای از تماشاگران تهیه شده است.

پخش مجموعه جدید میکی ماوس از هفتم تیرماه آغاز خواهد شد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

58 + = 60

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.