اخبار

دریم ورکز سمت والن را به مدیر ارشد فنی ارتقا داد

4.09Kviews
۰
(۰)

لینکلن والن

 

با توجه به تصمیم دریم ورکز برای انتشار ۳ انیمیشن در سال، کمپانی تصمیم گرفت لینکلن والن را به عنوان مدیر ارشد فنی جدیدش منصوب کند.

والن جایگزین اد لئونارد شد که در نه سال اخیر صاحب این سمت بوده است و برای راه اندازی فن آوری Ptch که برنامه ای شبیه اینستاگرام برای کلیه ی رسانه هاست به بخش دیگری رفته است.

مدیر عامل دریم ورکز، جفری کاتزنبرگ میگوید : ” لینکلن مدیری استثنایی و تکنولوژیستی درخشان است و تا به حال هم همکاریهای او با دریم ورکز خارق العاده بوده است. بسیار خرسندم او در سمت مدیر ارشد فنی مدیریتش را ادامه خواهد داد و خوشحالم با او در راه پیشرفت فعالیتهای جدید فن آوری دریم ورکز همکاری نمایم. “

نقش مدیر ارشد فنی از زمانی که قرار شد شرکت ۱۲ فیلم را تا سال ۲۰۱۶ در خط تولیدش داشته باشد اهمیت بیشتری یافته است . فیلمهای آینده شامل “چگونه به اژدهایتان آموزش دهید” ، “پاندای کونگ فو کار ۳″، “پنگوئنهای ماداگاسکار” و فیلم های اوریژینال “دفتر فعالیتهای دنیای دیگر”، “من و سایه ام”، اسمکدی شاد”، “ترولها”، “موزیکال بمبئی” و فیلمهای سال بعد یعنی “کرودز”، “توربو” و “آقای پیبادی و شرمن” می باشند.

دریم ورکز در سال ۲۰۱۵ جهار فیلم ارائه خواهد کرد که در هیچ استودیویی تا به حال این تعداد فیلم در یک سال تولید نشده است.

برای مدیریت پروژه های در دست اقدام دریم ورکز از محاسبات ابری و دیگر فن آوریهای مقیاسی مانند آنچه در گلندال رد وود  کالیفرنیا و بنگالور هندوستان به کار برد استفاده خواهد کرد و در مرکزی که در لاس وگاس دارد هم از محاسبات ابری HP بهره خواهد برد.

مطالعه کنید:  تماشا کنید: تریلر انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار ۳»

ممکن است شرکت انیمیشنهای بیشتری را در دست تهیه داشته باشد اما والن با انیماتورها همکاری خواهد کرد تا مطمئن شود هر فیلم ویژگی منحصر بفردی داشته باشد. این کار مستلزم استفاده از فن آوری هی جدید انیمیشن کامپیوتری می باشد.

والن میگوید: “هر فیلمی باید با فیلم قبل بسیار متفاوت باشد و کیفیت باید در بالاترین حد باقی بماند. ما باید به خلاقیت بیش از حد میدان دهیم.” والن داده ها را به سر لوکیشنهای مختلف استودیو در سراسر دنیا خواهد برد تا فایلها صرف نظر از محل فیزیکی هنرمندان در اختیار آنها قرار گیرند.

آن دالی به عنوان افسر ارشد عملیاتی دریم ورکز می گوید: “با جایگزینی نقاشی با پیکسل به عنوان رسانه ی هنری برای ساخت انیمیشن، فن آوریهای جدید برای تولید فیلمهایی که از فیلمهای قبل جذابتر باشند کاربرد زیادی یافته اند. در دریم ورکز متخصصان فن آوری ما به سطحی رسیده اند که میتوانیم انتظار کارگردانیهای جذاب و جدیدی را داشته باشیم.”

والن در زمان تولید فیلمها برای مدیریت محاسبات ابری و نرم افزارهای لازم با شرکتهای اینتل، رد هت و اچ پی همکاری خواهد کرد.

این مدیر بر روی نحوه ی توزیع فیلمها، نمایشهای تلویزیونی و نمایشهای موبایلی و پخشهای آنلاین نظارت خواهد نمود. شرکت دریم ورکز سعی در ارتباط بیشتر با مصرف کنندگان دارد و آماده ی ساخت فیلمها از طریق M-Go میباشد که همکاری مشترکی با تکنی کالر می باشد.

والن در سال ۲۰۰۸ به عنوان سرپرست تحقیق و توسعه به دریم ورکز ملحق شد. قبل از آن او مدیر ارشد فنی خدمات موبایل شرکت الکترونیک آرتز بود و نظارت میکرد تا توزیع کننده ی بازیهای ویدئویی بازیهایش را از طریق موبایل عرضه کند. این فن آوری بعدها به صورت توزیع دیجیتالی بازیها به کنسولهای بازی در آمد.

مطالعه کنید:  انیمیشن های مطرحی که پاییز امسال خواهید دید

والن میگوید: “ما برای تغییر تعامل مصرف کنندگان با محصولاتمان باید کارهای زیادی بکنیم.”

والن می افزاید: “هدف من افزایش کیفیت فیلمهای دریم ورکز و همچنین بالا بردن جایگاه شرکت در سیلیکون والی برای جذب مهندسان خلاق می باشد.”

وی میگوید: “ما در منتهای پیشرفت فن آوری کامپیوتر و خدمات ابری هستیم. از طریق شرکایمان قصد داریم باعث تحولی در فن آوریها شویم حال این تحول میتواند در سطح ساختن تراشه یا سیستم باشد و یا برای استفده از فن آوری ابری”.

دالی هم میگوید: “اد برای پیشرفت فن آوریهای دریم ورکز کارهای فوق العاده ای انجام داد و ما از کار با او در پروژه ی Ptch استقبال میکنیم. لینکلن ادامه دهنده ی راه اد بوده و دیدگاه های جدیدی هم در مورد پیشرفت دریم ورکز به عنوان واحدی با مقاصد تکنولوژیکی دارد.”

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.