اخبار

“رابرت داونی جونیور” در دو نقش “پینوکیو” و “ژپتو”

3.67Kviews
۵
(۲)

این بازیگر سه گانه ی “مرد آهنی” مدتی طولانی است که تصمیم گرفته تا پروژه ای تحت عنوان پینوکیو را به مرحله ی اجرا برساند . در اخباری که در گذشته منتشر شده بود بیشتر انتظار می رفت تا “رابرت داونی جونیور” نقش “ژپتو” را بازی کند اما به تازگی باخبر شدیم که خودش نقش عروسک چوبی “پینوکیو” را هم بازی خواهد کرد .

هنوز کاملا مشخص نشده است که آیا “رابرت داونی جونیور” صدای کارکتر پینوکیو را اجرا خواهد کرد و یا از تکنولوژی Motion-Capture استفاده خواهند کرد و یا “ژپتو”  پیر و کهن سال را خواهیم دید یا دوران جوانی او را تماشا می کنیم .

مسئولان کمپانی دیزنی امیدواند “تیم برتن” به عنوان کارگردان پشت دوربین نسخه جدید “پینوکیو” قرار گیرد و موفقیت همکاری قبلی خود با کمپانی دیزنی را تکرار کند.

نسخه کلاسیک “پینوکیو” در سال ۱۹۴۰ به صورت یک فیلم انیمیشن ساخته شد، این انیمیشن هم اکنون لقب یکی از آثار کلاسیک تاریخ سینما را گرفته است.

کمپانی والت دیزنی انیمیشن خود را بر اساس قصه نوول پرخواننده کارلو کولودی نویسنده کلاسیک ایتالیایی تهیه و تولید کرد.

صنعت سینمای ایتالیا در سال ۲۰۰۲ نسخه جدید و زنده قصه کولودی را تبدیل به فیلمی کرد که شباهت زیادی به انیمیشن والت دیزنی نداشت.

این فیلم را روبرتو بنیگنی کمدین ایتالیایی کارگردانی کرد و خودش هم در آن در نقش پینوکیو ظاهر شد.

برخلاف انیمیشن والت دیزنی، فیلم زنده بنیگنی نتوانست در بین تماشاگران و منتقدان موفقیتی کسب کند.

آلیس در سرزمین عجایب” تیم برتن سال ۲۰۱۰ در آمریکای شمالی حدود ۳۵۰ میلیون دلار فروش کرد و فروش آن در سراسر جهان به بالای یک میلیارد دلار رسید.

مطالعه کنید:  هنر قصه گویی

کمپانی والت دیزنی بر این باور است که همکاری دوباره با این فیلم‌ساز در تولید نسخه زنده یکی از محصولات کلاسیک انیمیشن خود، یک موفقیت یک میلیارد دلاری تازه نصیب آن کند.

 باشگاه خبرنگاران

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۵ / ۵٫ ۲

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

6 + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.