اخبارمقالات

نسخه ی رایگان Cinema 4D مکسون برای دانشجویان

6.09Kviews
۰
(۰)

CINEMA 4D

نسخه ی دانشجویی تقریباً تمام ویژگیهای نسخه ی استودیو با قیمت ۳۶۹۵ دلار را دارد با این تفاوت که از رندر شبکه ای پشتیبانی نمی کند و پلاگینهایش وابسته به شماره ی سریال هستند ، همچنین مجوز این برنامه برای مدت ۱۸ ماه اعتبار دارد.

هرالد اگل مدیر عامل و یکی از موسسان شرکت مکسون اعلام کرد : “مکسون به این فلسفه که ابزارهای سه بعدی راحتی را برای افزایش تجربه و خلاقیت دانشجویان و مدرسان فراهم آورد پایبند مانده است . دسترسی رایگان به نسخه ی دانشجویی برنامه ی Cinema 4D باعث منفعت دانشجویان محقق در حوزه های مختلف خواهد شد. حوزه هایی نظیر طراحی گرافیک، گرافیک حرکت، انیمیشن، معماری و طراحی تولید از این جمله اند. ما مفتخریم این برنامه ی جامع را برای ورود دانشجویان به دنیای ۳ بعدی عرضه کنیم و به آنها کمک نماییم در جاده ی موفقیت قرار گرفته و پروژه هایی را ارائه نمایند.”

قابلیتهای نسخه ی رایگان دانشجویی Cinema 4D تنها اندکی با قابلیتهای بسته ای که در اختیار حرفه ای هاست متفاوت است. دانشجویان نسخه ای ویژه از Cinema 4D R14 Studio دریافت می کنند که تمام ویژگیهایی نظیر موتور رندر فیزیکی، مو، MoGraph، ابزار طراحی و خلق کارتون، مجموعه ابزارهای پرقدرت ساخت کاراکترهای انیمیشن و کتابخانه هایی پر از متریال و آبجکت را در خود دارد.

همچنین شرکت مکسون برای موسسات آموزشی Cinema 4D Studio را با مجوزهای بسیار ارزان قیمت عرضه نموده است. تمام فایلهایی که با نسخه ی دانشجویی ساخته می شوند با نسخه ی تجاری کاملاً سازگار می باشند.

مطالعه کنید:  نسخه ی 7 برنامه CrazyTalk منتشر شد

مجوزهای نسخه ی رایگان دانشجویی Cinema 4D R14 در اختیار دانشجویان نمونه ی موسسات آموزش عالی قرار خواهد گرفت. دانشجویان می توانند به صورت آنلاین ثبت نام کنند و زمانی که هویتشان تائید شد به سرعت کار را آغاز نمایند.

فرآیند ثبت نام بسته به اینکه کجای دنیا باشید اندکی متفاوت است: بخش آمریکای سایت می گوید برای استفاده از این نسخه نیاز به کد دسترسی دارید و تنها دانشجویان و موسسه های آموزشی می توانند ثبت نام کنند اما صفحه ی بین المللی سایت شما را مستقیماً به فرم ثبت نام می رساند.

Register for access to Cinema 4D R14 Student

پرتال ویدئویی شرکت مکسون صدها ویدئوی آموزشی انگلیسی زبان مجانی در سایت www.cineversity.com قرارداده است .

اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی دریافت تائیدئه برای نسخه ی رایگان دانشجویی Cinema 4D R14 در سایت مکسون در دسترس می باشد.

Read Maxon’s official announcement about Cinema 4D R14 Student

 

 

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 8 = 18

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.