اخبار

تاریخ اکران عمومی «آواتار»ها مشخص شد

3.56Kviews
۰
(۰)

هر یک از قسمت‌های جدید این مجموعه فیلم در ماه دسامبر سال‌های۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به نمایش عمومی در می‌آیند.

خبر زمان اکران عمومی «آواتار»های بعدی سینما در زمانی اعلام می‌شود که چند روز قبل جیمز کامرون کارگردان آن گفت «آواتار» قسمت چهارم هم خواهد داشت.

چند روز قبل جاش فریدمن از سوی جیمز کامرون دعوت شد تا در کار نگارش فیلم‌نامه قسمت دوم آن با وی همکاری کند.

این در حالی است که خود جیمز کامرون کار نوشتن فیلم‌نامه قسمت‌های سوم و چهارم را هم انجام داده و شنیده می‌شود آن‌ها هم در مراحل پایانی کار قرار دارند.

کلید فیلم‌برداری سه قسمت دوم تا چهارم مجموعه فیلم«آواتار» سال آینده میلادی به صورت هم زمان زده می‌شود و قرار است آن‌ها در کنار هم جلوی دوربین بروند.

در عین حال، شنیده می‌شود شین سالرنو هم دعوت به همکار با این پروژه گران قیمت شده و قرار است در کار تکمیل فیلم نامه یکی از دو قسمت سوم و چهارم با کامرون همکاری کند.

به نوشته سایت اینترنتی مووی وب،« آواتار ۲»برای نمایش عمومی در اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۶ آماده خواهد شد و به همین ترتیب «آواتار» 3 و ۴ هم در اواسط ماه دسامبر ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به نمایش عمومی در خواهند آمد.

نزدیکان کامرون گفته‌اند او برای تکمیل فیلم‌نامه‌های دو قسمت سوم و چهارم «آواتار» از همکاری سه فیلم‌نامه نویس بهره خواهد گرفت.

او این مجموعه فیلم را با همکاری دوست تهیه کننده خود جان لاندو برا کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه می‌کند .هزینه تولید فیلم‌ها به صورت رسمی اعلام نشده است.

مطالعه کنید:  اکران انیمیشن «فهرست مقدس» در امریکا

سیگورنی ویور، زویی سالدانا و سام وورتینگتن در نقش های اصلی قسمت‌های جدید این مجموعه فیلم علمی تخیلی بازی می‌کنند.

نسخه اصلی فیلم در آخرین روزهای سال ۲۰۰۹ اکران عمومی شد و با فروشی ۷۶۰ میلیون دلاری درآمریکای شمالی، لقب پرفروش‌ترین محصول کل تاریخ سینما را از آن خود کرد.

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۰ / ۵٫ ۰

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 16 = 21

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.