اخبارانیمیشن ایران

تولید انیمیشن «آتو، سربازان خفن بین‌الملل» پایان یافت

5.69Kviews
۱
(۱)

امین‌زاده، مدیرعامل شرکت فراسو ابعاد از پایان ساخت انیمیشن «آتو، سربازان خفن آتو، سربازان خفن بین‌الملل
بین‌الملل» و تحویل آن به «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» خبر داد.

فرهاد امین‌زاده، مدیرعامل شرکت فراسو ابعاد از پایان ساخت انیمیشن «آتو، سربازان خفن بین‌الملل» خبر داد و گفت:  مراسم رونمایی از این انیمیشن تا ۱۰ روز دیگر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روز گذشته این انیمیشن به «سازمان هنری رسانه‌ای اوج» که سفارش دهنده مجموعه است تحویل داده شد افزود: مراسم رونمایی از این مجموعه انیمیشن ۱۰ قسمتی ۱۵ شهریور در کرمان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت فراسو ابعاد اضافه کرد: تمام مراحل تولید این انیمیشن به غیر از صداگذاری و دوبله در شرکت فراسوی ابعاد انجام شده است. فرشید جلیلی مسئول تیم صداگذاری و دوبله «آتو، سربازان خفن بین‌الملل» است.

عباس عسگری کارگردان، سبحان خلیل یزدی و علی متصدی‌زاده مدل ساز، فرزاد شکوفه مسئول داینامیک، مجتبی خیری و مسلم ایران منش انیماتور، فرشاد امین‌زاده صحنه‌چین، مسعود یارضوی مشاور راهبردی شرکت، محمدحسین صادقی مدیر پروژه و فرهاد امین زاده تهیه‌کننده «آتو، سربازان خفن بین‌المللی» هستند.

»آتو، سربازان خفن بین‌الملل» داستان گروهی از سربازان است که برای نجات دنیا توسط سران کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی تشکیل می‌شود. در این مجموعه که در ۱۰ قسمت ۵ دقیقه‌ای تولید شده است موضوعات سیاسی روز دنیا در قالب طنز مطرح می‌شود. پهپادهای آمریکایی به دام افتاده در تور اطلاعاتی ایران، بحران‌های اقتصادی جهان، بحران سوریه و پیش بینی‌های نوسترآداموس از جمله موضوعات این انیمیشن هستند.

مطالعه کنید:  هنر نورپردازی - قسمت دوم - کیفیت نور

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۱ / ۵٫ ۱

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 64 = 65

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.