اخبار

«لیگ عدالت» آمریکا به کانادا می رود

9.61Kviews
۳٫۷
(۷)

بر پایه داستان کمیک بوک پر فروش تابستانه استودیوی دی سی، «جنگ ترینیتی» لیگ عدالتتغییر بزرگی در کتاب های مصور «لیگ عدالت» رخ خواهد داد. جف لمیر که به همراهی جئوف جونز نویسندگی این کمیک بوک را بر عهده داشت وظیف ادامه دادن داستان آن را هم بر عهده گرفته است. بر پایه «جنگ ترینیتی» و در ادامه داستان آن اعضای لیگ عدالت آمریکا متفرق می شوند و بعضی از آنها به کانادا می روند تا گروه جدیدی را به وجود آورند.

مایک مککون تصویرگر مجموعه جدید «لیگ عدالت کانادا» است که قرار است بهار ۲۰۱۴ منتشر شود. لمیر که خود کانادایی است در مصاحبه اش با تورنتو استار اظهار شادمانی کرده از این که شخصیت هایی را که خیلی با آنها احساس نزدیکی می کرده است را به مکانی خواهد آورد که خیلی برایش ملموس است. او همین طور وعده داده که شخصیت جدیدی را طراحی خواهد کرد که ملیتی کانادایی دارد.

لیگ عدالت گروهی متشکل از قهرمانان دی سی نظیر بتمن، رابین، فانوس سبز(گرین لانترن)، پیکان سبز( گرین ارو)، پیکان قرمز(رد ارو)، واندروومن، فلش و… به سرپرستی سوپرمن هستند که با آنارشیست های آمریکایی نظیر جوکر و لکس لوثر و دشمنان بین المللی آمریکا و تهدید های امنیت ملی این کشور مبارزه می کنند. ظاهرا حالا آنها وظیفه پاسداری از مرزهای کانادا را هم بر عهده گرفته اند. این اولین بار از زمان تاسیس این گروه در سال ۱۹۶۰ است که این گروه به طور کامل به کانادا نقل مکان می کنند. باید دید آیا این تغییر عظیم بر روی فیلم های این کمپانی که این روزها حسابی هم پر سر و صدا هستند اثر گذار خواهد بود یا خیر؟

مطالعه کنید:  رشد 70 درصدی پوکویو در یوتیوب با 5 و نیم میلیارد بازدید در سال 2020

 تسنیم

این مطلب چقدر مفید بود؟

به این پست امتیاز دهید!

متوسط آرا ۳٫۷ / ۵٫ ۷

اولین نفری باشید که به این پست رای می دهید!

Leave a Response

+ 24 = 33

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.